Zgłoś błąd
X
Zanim wyślesz zgłoszenie, upewnij się że przyczyną problemów nie jest dodatek blokujący reklamy.
Błędy w spisie treści artykułu zgłaszaj jako "błąd w TREŚCI".
Typ zgłoszenia
Treść zgłoszenia
Twój email (opcjonalnie)
Nie wypełniaj tego pola
.
Załóż konto
EnglishDeutschукраїнськийFrançaisEspañol中国

Death Stranding na PC otrzyma wsparcie dla technologii DLSS 2.0

Damian Marusiak | 30-06-2020 11:30 |

Death Stranding na PC otrzyma wsparcie dla technologii DLSS 2.0Raptem wczoraj pisaliśmy o planach Hideo Kojimy dotyczących tajemniczego nowego projektu, nad którym twórca pomału rozpoczyna prace. Według wielu osób, nowym tytułem będzie druga część Death Stranding, gdzie ponownie wcielimy się w kuriera Sama Portera. Tymczasem już za dwa tygodnie na komputerach PC zadebiutuje pierwsza odsłona, która na konsolach doczekała się premiery w listopadzie ubiegłego roku. Dotychczas nie poznaliśmy zbyt wielu informacji na temat pecetowej wersji produkcji Kojima Productions. Do sieci jednak przedostały się materiały reklamowe NVIDII udostępnione niektórym partnerom, z których jasno wynika, iż Death Stranding na PC doczeka się implementacji technologii DLSS 2.0.

Death Stranding na PC doczeka się implementacji technologii DLSS 2.0 od NVIDII. Oczywiście będzie ona dostępna wyłącznie dla posiadaczy kart graficznych GeForce RTX.

Death Stranding na PC otrzyma wsparcie dla technologii DLSS 2.0 [1]

Wygląda na to, że Death Stranding będzie kolejnym tytułem, w którym znajdziemy technologię DLSS 2.0, a więc uspcalowania obrazu z wykorzystaniem algorytmów sztucznej inteligencji. Postawiono oczywiście na drugą generację tego rozwiązania, cieszącym się dużo lepszymi opiniami w porównaniu do tego co zaprezentowano w 2018/2019 roku. Informacja ta nie została jeszcze podana oficjalnie przez NVIDIĘ, jednak najpewniej jest to kwestia kilku dni. Dzięki zaimplementowaniu DLSS 2.0 posiadacze kart GeForce RTX będą mogli cieszyć się dodatkowymi FPS-ami przy niewielkim (a przynajmniej mamy taką nadzieję w tym wypadku) spadku jakości samej oprawy graficznej.

Death Stranding na PC otrzyma wsparcie dla technologii DLSS 2.0 [2]

PC wersja gry Death Stranding ma również cechować się odblokowaną ilością klatek na sekundę oraz pełnym wparciem dla monitorów ultrapanoramicznych. Nie pozostaje nam nic innego jak wyczekiwać produkcji, wówczas także z pewnością sprawdzimy jak wygląda sama optymalizacja tej wyjątkowo nietypowej jak na branżowe standardy produkcji.

Źródło: DSOGaming
Bądź na bieżąco - obserwuj PurePC.pl na Google News
Zgłoś błąd
Liczba komentarzy: 19

Komentarze:

x Wydawca serwisu PurePC.pl informuje, że na swoich stronach www stosuje pliki cookies (tzw. ciasteczka). Kliknij zgadzam się, aby ta informacja nie pojawiała się więcej. Kliknij polityka cookies, aby dowiedzieć się więcej, w tym jak zarządzać plikami cookies za pośrednictwem swojej przeglądarki.