Death Stranding na PC otrzyma wsparcie dla technologii DLSS 2.0
Raptem wczoraj pisaliśmy o planach Hideo Kojimy dotyczących tajemniczego nowego projektu, nad którym twórca pomału rozpoczyna prace. Według wielu osób, nowym tytułem będzie druga część Death Stranding, gdzie ponownie wcielimy się w kuriera Sama Portera. Tymczasem już za dwa tygodnie na komputerach PC zadebiutuje pierwsza odsłona, która na konsolach doczekała się premiery w listopadzie ubiegłego roku. Dotychczas nie poznaliśmy zbyt wielu informacji na temat pecetowej wersji produkcji Kojima Productions. Do sieci jednak przedostały się materiały reklamowe NVIDII udostępnione niektórym partnerom, z których jasno wynika, iż Death Stranding na PC doczeka się implementacji technologii DLSS 2.0.
Death Stranding na PC doczeka się implementacji technologii DLSS 2.0 od NVIDII. Oczywiście będzie ona dostępna wyłącznie dla posiadaczy kart graficznych GeForce RTX.
Wygląda na to, że Death Stranding będzie kolejnym tytułem, w którym znajdziemy technologię DLSS 2.0, a więc uspcalowania obrazu z wykorzystaniem algorytmów sztucznej inteligencji. Postawiono oczywiście na drugą generację tego rozwiązania, cieszącym się dużo lepszymi opiniami w porównaniu do tego co zaprezentowano w 2018/2019 roku. Informacja ta nie została jeszcze podana oficjalnie przez NVIDIĘ, jednak najpewniej jest to kwestia kilku dni. Dzięki zaimplementowaniu DLSS 2.0 posiadacze kart GeForce RTX będą mogli cieszyć się dodatkowymi FPS-ami przy niewielkim (a przynajmniej mamy taką nadzieję w tym wypadku) spadku jakości samej oprawy graficznej.
PC wersja gry Death Stranding ma również cechować się odblokowaną ilością klatek na sekundę oraz pełnym wparciem dla monitorów ultrapanoramicznych. Nie pozostaje nam nic innego jak wyczekiwać produkcji, wówczas także z pewnością sprawdzimy jak wygląda sama optymalizacja tej wyjątkowo nietypowej jak na branżowe standardy produkcji.
Powiązane publikacje

Oprogramowanie Nintendo Switch 20.0.0 - Wirtualne Karty Gier, GameShare i przygotowanie systemu na premierę Switch 2
1
StarCraft - nowa odsłona legendarnej serii może nie być tworzona przez zespół Blizzarda. Południowokoreańska firma na horyzoncie
18
Ghost of Yōtei - garść informacji o grze twórców Ghost of Tsushima. Nielinearna kampania, historia i inne
6
Klasyka Star Wars wchodzi do GOG Preservation Program, w tym Dark Forces, Battlefront i X-Wing. Wyprzedaż gier z uniwersum
11