Zgłoś błąd
X
Zanim wyślesz zgłoszenie, upewnij się że przyczyną problemów nie jest dodatek blokujący reklamy.
Błędy w spisie treści artykułu zgłaszaj jako "błąd w TREŚCI".
Typ zgłoszenia
Treść zgłoszenia
Twój email (opcjonalnie)
Nie wypełniaj tego pola
.
Załóż konto
EnglishDeutschукраїнськийFrançaisEspañol中国

Iron Harvest 1920+ zebrało 355 tysięcy dolarów w 24 godziny

Bartłomiej Dramczyk | 14-03-2018 14:10 |

Iron Harvest 1920+ zebrało 355 tysięcy dolarów w 24 godzinyPonad 1,2 miliona złotych – tyle udało się zebrać twórcom Iron Harvest w ciągu pierwszych 24 godzin zbiórki na Kickstarterze. O co tyle zamieszania? Niemal 4300 graczy zdecydowało się na zakup gry w świecie wymyślonym i narysowanym przez Jakuba Różalskiego, polskiego grafika tworzącego od wielu prace, ilustrujące fikcyjne uniwersum: alternatywną wizję konfliktów pomiędzy Polakami i mechanicznymi najeźdźcami napędzanymi parą. Gra strategiczna Iron Harvest ma rozgrywać się w 1920 roku, mieszając w swoim świecie piechurów, kawalerię i maszyny bojowe. Za oprawę dźwiękową Iron Harvest odpowiada Adam Skorupa (autor muzyki i dźwięków do Wiedźmina 2 oraz Painkillera).

Zapowiada się intrygująca gra strategiczna w alternatywnym świecie, wypełnionym mechami. Na premierę Iron Harvest będzie trzeba jeszcze długo poczekać: do końca 2019 roku.

Iron Harvest 1920+ zebrało 355 tysięcy dolarów w 24 godziny [3]

Świat wykreowany przez Jakuba Różalskiego już od dawna budził emocje: ostatecznie alternatywne, dieselpunkowe uniwersum, w którym do boju możemy poprowadzić rodzime wojska (Polania Republic) lub jedną z dwóch pozostałych nacji (Saxony Empire lub Rusviet) przeciw opancerzonym jednostkom wroga: dziwacznym kociołkom z karabinami, poruszającym się na odnóżach, czołgom, wyglądających jak przerośnięte pająki. Łącznie w Iron Harvest przewidziano 40 typów jednostek, trzy kampanie dla jednego gracza (21 misji) oraz po trzech bohaterów dla każdej z frakcji. Jeśli kwota zbiórki na Kickstarterze przekroczy 1 000 000 USD – w grze zostanie również uwzględniony tryb dla wielu graczy (walczących w kooperacji i przeciw sobie) oraz rankingi najlepszych strategów walczących przez internet.

Zmiany w World of Tanks - nadjeżdża nowy silnik graficzny Core

Autorzy obiecują również możliwość zniszczenia niemal wszystkich elementów otoczenia, o ile oczywiście dysponujemy odpowiednio efektywnym uzbrojeniem. Jak w każdej, klasycznej grze strategicznej przewidziano opcję rozbudowy bazy i jej fortyfikacji. Opancerzone jednostki będą mogły na polu walki wymieniać uzbrojenie, co prawdopodobnie dodatkowo ubarwi rozgrywkę. Zbiórka na Kickstarterze potrwa do 14 kwietnia 2018 roku. Za podstawową, cyfrową edycję Iron Harvest trzeba zapłacić 45 dolarów. Pudełkowa edycja gry została wyceniona na 95 USD, zaś wersje Exclusive Kickstarter Edition kosztują od 165 do 190 dolarów. Drogo! Jeśli proces tworzenia gry nie opóźni się – uczestnicy zbiórki lub nabywcy, kupujący Iron Harvest na stronie producenta otrzymają swoje kopie gry w grudniu 2019 roku. Twórcy gry przewidzieli wersje Iron Harvest dla Windows 10 oraz konsol PlayStation 4 i Xbox One. Całkowity budżet gry to ok. 5 200 000 dolarów. Międzynarodowy zespół pracujący nad Iron Harvest to ok. 25 osób, nadzorowany przez KING Art (niemieckie studio mieszczące się w Bremen, odpowiedzialne za opracowanie m.in. The Book of Unwritten Tales).

Rainbow Six Siege - Ubisoft banuje chamskich i wulgarnych graczy

Iron Harvest 1920+ zebrało 355 tysięcy dolarów w 24 godziny [2]

Źródło: Kickstarter, King Art
Bądź na bieżąco - obserwuj PurePC.pl na Google News
Zgłoś błąd
Liczba komentarzy: 25

Komentarze:

x Wydawca serwisu PurePC.pl informuje, że na swoich stronach www stosuje pliki cookies (tzw. ciasteczka). Kliknij zgadzam się, aby ta informacja nie pojawiała się więcej. Kliknij polityka cookies, aby dowiedzieć się więcej, w tym jak zarządzać plikami cookies za pośrednictwem swojej przeglądarki.