Zgłoś błąd
X
Zanim wyślesz zgłoszenie, upewnij się że przyczyną problemów nie jest dodatek blokujący reklamy.
Błędy w spisie treści artykułu zgłaszaj jako "błąd w TREŚCI".
Typ zgłoszenia
Treść zgłoszenia
Twój email (opcjonalnie)
Nie wypełniaj tego pola
Załóż konto
EnglishDeutschукраїнськийFrançaisEspañol中国
 

gra strategiczna

Sid Meier's Civilization VII z oficjalnymi wymaganiami sprzętowymi. Są zaskakująco wysokie jak na grę strategiczną

 Sid Meier's Civilization VII z oficjalnymi wymaganiami sprzętowymi. Są zaskakująco wysokie jak na grę strategiczną

Gry strategiczne zazwyczaj nie szokują wymaganiami sprzętowymi. Choć wskazany jest w większości przypadków w miarę solidny procesor, to tego typu produkcje pozwalają raczej odpocząć układom graficznym. W sieci opublikowano właśnie oficjalne wymagania gry Sid Meier’s Civilization VII, czyli kolejnej odsłony legendarnej serii gier strategicznych. Niestety do zabawy w wyższych detalach będzie potrzebna bardzo mocna konfiguracja sprzętowa.

Total War: Pharaoh - deweloperzy wracają z nowym materiałem. Dynamiczne warunki pogodowe i ich wpływ na rozgrywkę

Total War: Pharaoh - deweloperzy wracają z nowym materiałem. Dynamiczne warunki pogodowe i ich wpływ na rozgrywkę

Przez ostatnie lata seria Total War została zdominowana przez miewającą swoje problemy, ale w dalszym ciągu bardzo dobrze skonstruowaną trylogię w realiach Warhammer Fantasy. Miejscami pojawiały się bardziej tradycyjne odsłony franczyzy - jak chociażby Total War Saga: Troy - ale w ogólnym rozrachunku była to raczej przystawka pod danie główne. Teraz, gdy owa dominująca seria otrzymuje już tylko rozszerzenia, czas na powrót do historycznych motywów.

Total War: Pharaoh z datą premiery i oficjalnym zwiastunem. Gracze ruszą na podbój starożytnego Egiptu już za kilka miesięcy

Total War: Pharaoh z datą premiery i oficjalnym zwiastunem. Gracze ruszą na podbój starożytnego Egiptu już za kilka miesięcy

Creative Assembly powraca z kolejną odsłoną serii Total War. Gracze tym razem przeniosą się do starożytnego Egiptu, gdzie spróbują przejąć władzę po śmierci faraona Merenptaha. Oprócz walki z wojskami konkurentów równie istotne będzie gospodarcze rozwijanie opanowanych terenów oraz stawianie czoła katastrofom naturalnym. Twórcy podkreślają, że dzięki systemowi personalizowana kampanii każda rozgrywka będzie niepowtarzalna.

War Hospital - poznaliśmy datę premiery. Polski RTS zabierze nas na front I wojny światowej

War Hospital - poznaliśmy datę premiery. Polski RTS zabierze nas na front I wojny światowej

Developerzy stosunkowo rzadko tworzą gry, które osadzone są w krwawych realiach pierwszej wojny światowej. Brave Lamb Studio postanowiło przybliżyć los żołnierzy z zupełnie innej perspektywy. Zadaniem graczy nie będzie eliminacja wrogów na polu walki, a zmaganie się z ciężkimi warunkami i ratowanie życia rannych jako dowódca szpitala polowego. W nowym zwiastunie twórcy zaprezentowali historię jednego z pacjentów i ujawnili datę premiery.

Iron Harvest 1920+ startuje dzisiaj z otwartą betą. Zobacz zwiastun

Iron Harvest 1920+ startuje dzisiaj z otwartą betą. Zobacz zwiastun

Strategie czasu rzeczywistego, zwłaszcza te oferujące rozbudowaną kampanię fabularną, nie cieszą się tak dużym zainteresowaniem jak kiedyś. Stały się znacznie bardziej niszowym gatunkiem, ale nie przeszkadza to kolejnym śmiałym deweloperom, którzy próbują swoich sił w tworzeniu oryginalnych RTS-ów. Do takich producentów zdecydowanie zalicza się niemieckie studio KING Art, które od kilku lat pracuje nad strategią Iron Harvest, znaną teraz pod nazwą Iron Harvest 1920+, rozgrywającą się w dieselpunkowym...

Iron Harvest na pierwszym gameplayu - roboty wchodzą do gry

Iron Harvest na pierwszym gameplayu - roboty wchodzą do gry

Producent gry Iron Harvest, King Art GmbH opublikował na stornie bloga gry pierwszy fragment rozgrywki z wersji Alpha 1. Dla osób, które zdecydowały się kupić Iron Harvest poprzez kampanię na Kickstarterze, edycja ta będzie dostępna jeszcze w fazie testowej. Na pierwszym filmie z rozgrywki w wesji Alpha 1 widać już podstawowe elementy interfejsu gry: umieszczoną po lewej stronie mapę, ikony jednostek w centralnej części oraz znacznik obrazujący porównanie sił przeciwników. Również symbole przypisane...

Iron Harvest 1920+ zebrało 355 tysięcy dolarów w 24 godziny

Iron Harvest 1920+ zebrało 355 tysięcy dolarów w 24 godziny

Ponad 1,2 miliona złotych – tyle udało się zebrać twórcom Iron Harvest w ciągu pierwszych 24 godzin zbiórki na Kickstarterze. O co tyle zamieszania? Niemal 4300 graczy zdecydowało się na zakup gry w świecie wymyślonym i narysowanym przez Jakuba Różalskiego, polskiego grafika tworzącego od wielu prace, ilustrujące fikcyjne uniwersum: alternatywną wizję konfliktów pomiędzy Polakami i mechanicznymi najeźdźcami napędzanymi parą. Gra strategiczna Iron Harvest ma rozgrywać się w 1920 roku, mieszając...

x Wydawca serwisu PurePC.pl informuje, że na swoich stronach www stosuje pliki cookies (tzw. ciasteczka). Kliknij zgadzam się, aby ta informacja nie pojawiała się więcej. Kliknij polityka cookies, aby dowiedzieć się więcej, w tym jak zarządzać plikami cookies za pośrednictwem swojej przeglądarki.