Zgłoś błąd
X
Zanim wyślesz zgłoszenie, upewnij się że przyczyną problemów nie jest dodatek blokujący reklamy.
Błędy w spisie treści artykułu zgłaszaj jako "błąd w TREŚCI".
Typ zgłoszenia
Treść zgłoszenia
Twój email (opcjonalnie)
Nie wypełniaj tego pola
.
Załóż konto
EnglishDeutschукраїнськийFrançaisEspañol中国

Iron Harvest na pierwszym gameplayu - roboty wchodzą do gry

Bartłomiej Dramczyk | 10-08-2018 15:00 |

Iron Harvest na pierwszym gameplayu - roboty wchodzą do gryProducent gry Iron Harvest, King Art GmbH opublikował na stornie bloga gry pierwszy fragment rozgrywki z wersji Alpha 1. Dla osób, które zdecydowały się kupić Iron Harvest poprzez kampanię na Kickstarterze, edycja ta będzie dostępna jeszcze w fazie testowej. Na pierwszym filmie z rozgrywki w wesji Alpha 1 widać już podstawowe elementy interfejsu gry: umieszczoną po lewej stronie mapę, ikony jednostek w centralnej części oraz znacznik obrazujący porównanie sił przeciwników. Również symbole przypisane do jednostek (pasek życia i uzbrojenie) oraz symbole obrazujące pole ostrzału widoczne są na zaprezentowanym fragmencie rozgrywki. Projekty map i jednostek jak na razie robią dobre wrażenie.

Przerośnięte, blaszane konstrukcje na poruszające się nieporadnie na mechanicznych odnóżach, destrukcja otoczenia i świat, w którym podstawą ekonomii jest wydobycie żelaza i ropy - taki będzie Iron Harvest.

Iron Harvest na pierwszym gameplayu - roboty wchodzą do gry [3]

Pozostałe elementy rozgrywki obejmują przejmowanie uzbrojenia po pokonanych przeciwnikach oraz rozbudowę bazy. Niewiele zdążyliśmy zobaczyć, jak na złożoną grę strategiczną, niemniej kilka elementów rozgrywki może budzić uznanie. Przede wszystkim Iron Harvest wyróżnia styl grafiki dobrze nawiązujący do prac Jakuba Różalskiego. Otoczenie, nieprecyzyjne i toporne ruchy mechów oraz same projekty jednostek robią dobre wrażenie. Jeszcze ciekawsze jest stosowanie osłon w walce i destrukcja otoczenia, obejmująca m.in. zabudowania.

Iron Harvest - ciekawy RTS osadzony w uniwersum 1920+

W mechanice rozgrywki przewidziano na mapach możliwość realizowania dodatkowych zadań, co wpłynie na sumę uzyskanych po potyczce „gwiazdek”. Z informacji zamieszczonych na blogu gry możemy dowiedzieć się, że piechota będzie mogła wykorzystywać w roli osłon zarówno zabudowania, jak i same mechy. A sami piechurzy, zbierając pozostawione po zniszczonych jednostkach uzbrojenie będą błyskawicznie zyskiwać większa moc rażenia. Nie wiele wiemy o zabudowaniach, w edycji Alpha 1 dostępne są tylko trzy budynki oraz bunkry. Trwają prace nad uzupełnieniem katalogu konstrukcji o barykady z workami piasku, zasieki z drutu kolczastego i pola minowe. Podstawę ekonomiczną rozgrywki będzie stanowić wydobycie ropy i żelaza, niezbędnych do rozbudowy bazy i tworzenia nowych jednostek.

Najciekawsze premiery gier w lipcu 2018 - W co warto zagrać

Iron Harvest na pierwszym gameplayu - roboty wchodzą do gry [2]

W demie Alpha 1 wciąż brakuje kilku istotnych elementów rozgrywki: mgły wojny, rangi jednostek i punktów doświadczenia, zwierząt i bohaterów oraz walki w zwarciu. Zabrakło również trybu rozgrywki dla wielu graczy (ma się on pojawić w edycji Alpha 2, którą zaplanowano na grudzień tego roku). Według informacji twórców gry interfejs został ukończony w 50%, grafika, dźwięk i animacje jednostek w 75%. Map i SI przeciwników wykonano w 50%. Sporo pracy w grze zostanie jeszcze poświęcone na zbalansowanie rozgrywki oraz poprawę wydajności. Szczegółowe informacje można znaleźć na stornie King Art.

Test wydajności Fortnite: Battle Royale PC - Jak laptop do grania?

Iron Harvest na pierwszym gameplayu - roboty wchodzą do gry [1]

Źródło: King Art, Iron Harvest DevBlog
Bądź na bieżąco - obserwuj PurePC.pl na Google News
Zgłoś błąd
Liczba komentarzy: 15

Komentarze:

x Wydawca serwisu PurePC.pl informuje, że na swoich stronach www stosuje pliki cookies (tzw. ciasteczka). Kliknij zgadzam się, aby ta informacja nie pojawiała się więcej. Kliknij polityka cookies, aby dowiedzieć się więcej, w tym jak zarządzać plikami cookies za pośrednictwem swojej przeglądarki.