cgi
Final Fantasy XVI - porównano rzeczywistą grafikę gry z animacjami CGI w Final Fantasy XIII. Czy można mówić o zbliżonej jakości?
Animacje CGI są wykorzystywane w grach z dwóch zasadniczych powodów. Pierwszy to chęć dostarczenia przerywnika filmowego w wyjątkowej jakości. Drugi, zaprezentowanie scen, z obsługą których miałby problem standardowy silnik gry. Wraz z postępem w rozwoju grafiki, pre-renderowane sceny są używane coraz rzadziej. Serwis Digital Foundry postanowił sprawdzić, jak wypada rzeczywista grafika Final Fantasy XVI na tle CGI z trzynastej odsłony serii.
Resident Evil: Infinite Darkness - nowy serial Netflixa na zwiastunie
Netflix nie próżnuje i szykuje prawdziwą ofensywę seriali i filmów na podstawie znanych gier. W planach firmy są takie tytuły, jak Beyond Good & Evil, Diablo, Splinter Cell czy Resident Evil. O tym ostatnim wspominaliśmy wcześniej na łamach PurePC – wówczas poznaliśmy pierwsze szczegóły na temat produkcji. Ma ona być aktorskim, ośmioodcinkowym serialem przedstawiającym historię Billie’ego Weskera i sióstr Jade w mieście New Raccoon. Tworzony jest przez niemiecką wytwórnię Constantin Film,...
Iron Harvest 1920+ startuje dzisiaj z otwartą betą. Zobacz zwiastun
Strategie czasu rzeczywistego, zwłaszcza te oferujące rozbudowaną kampanię fabularną, nie cieszą się tak dużym zainteresowaniem jak kiedyś. Stały się znacznie bardziej niszowym gatunkiem, ale nie przeszkadza to kolejnym śmiałym deweloperom, którzy próbują swoich sił w tworzeniu oryginalnych RTS-ów. Do takich producentów zdecydowanie zalicza się niemieckie studio KING Art, które od kilku lat pracuje nad strategią Iron Harvest, znaną teraz pod nazwą Iron Harvest 1920+, rozgrywającą się w dieselpunkowym...
Beyond Good and Evil 2 - nowy trailer oraz gameplay z gry
W ubiegłym roku Ubisoft dość nieoczekiwanie na swojej konferencji w trakcie targów E3 zaprezentował Beyond Good and Evil 2. Choć wówczas tytuł był jeszcze na bardzo wczesnym etapie produkcji, producenci starali się przedstawić nam wizję tego jak wyglądać będzie prequel wydarzeń z pierwszej części. Studio kazało nam czekać kolejny rok na nowe informacje. Wczorajsza konferencja obfitowała w wiele imponująco zrealizowanych zwiastunów, a jednym z pierwszych (gdyby nie Just Dance, byłby pierwszy)...



























AMD potwierdza: karty graficzne Radeon RX 5000 i RX 6000 nie otrzymają już nowych funkcji i optymalizacji gier
Test Battlefield 6 - Analiza jakości obrazu, wydajności DLSS 4 oraz wpływu Multi Frame Generation na opóźnienia systemowe
Test wydajności Battlefield 6 - Wymagania sprzętowe nie zabijają, ale graficznie również bez fajerwerków
Pudełko, sprzęt i dokumentacja - czy potrzeba czegoś więcej? Sony i Apple pokazują, że nie. W ślad za ładowarkami mogą iść przewody...
TOP 10 gier, które zyskały po latach. Początkowo były unikane przez graczy, dziś uważane są za klasyki