cut-scenki
Final Fantasy XVI - porównano rzeczywistą grafikę gry z animacjami CGI w Final Fantasy XIII. Czy można mówić o zbliżonej jakości?

Animacje CGI są wykorzystywane w grach z dwóch zasadniczych powodów. Pierwszy to chęć dostarczenia przerywnika filmowego w wyjątkowej jakości. Drugi, zaprezentowanie scen, z obsługą których miałby problem standardowy silnik gry. Wraz z postępem w rozwoju grafiki, pre-renderowane sceny są używane coraz rzadziej. Serwis Digital Foundry postanowił sprawdzić, jak wypada rzeczywista grafika Final Fantasy XVI na tle CGI z trzynastej odsłony serii.
Karty graficzne NVIDIA GeForce RTX 50 SUPER mają ukazać się jeszcze w tym roku. To dobra wiadomość dla niecierpliwych graczy
Jaki procesor kupić? Co wybrać w cenie od 400 do 3500 złotych? Lepszy Intel czy AMD? Poradnik zakupowy na lipiec 2025
AMD Radeon RX 9070 XT nadal na szczycie listy bestsellerów w MindFactory. Również tańsze modele RDNA 4 są rozchwytywane
Sterowniki NVIDIA 590.26 w wersji preview wprowadzają obsługę Smooth Motion dla kart GeForce RTX 4000
AMD planowało wydanie układu RDNA 3 mającego rywalizować z GeForce RTX 4090? Mamy zdjęcia prototypowego chłodzenia