cut-scenki
Final Fantasy XVI - porównano rzeczywistą grafikę gry z animacjami CGI w Final Fantasy XIII. Czy można mówić o zbliżonej jakości?

Animacje CGI są wykorzystywane w grach z dwóch zasadniczych powodów. Pierwszy to chęć dostarczenia przerywnika filmowego w wyjątkowej jakości. Drugi, zaprezentowanie scen, z obsługą których miałby problem standardowy silnik gry. Wraz z postępem w rozwoju grafiki, pre-renderowane sceny są używane coraz rzadziej. Serwis Digital Foundry postanowił sprawdzić, jak wypada rzeczywista grafika Final Fantasy XVI na tle CGI z trzynastej odsłony serii.
Test Cronos: The New Dawn PC. Jakość technik NVIDIA DLSS 4, AMD FSR 3.1 oraz Intel XeSS 2. Frame Generation i skalowanie wydajności
Procesor Intel Core i5-14600K BOX plus Battlefield 6 teraz w rewelacyjnie niskiej cenie. Za 649 zł niczego lepszego nie dostaniesz
Test wydajności Cronos: The New Dawn - Dead Space po polsku, czyli za komuny nie było lepiej! Świetna grafika i wysokie wymagania
Linux z rekordowym udziałem w Polsce i Europie. Alternatywa dla Windowsa nigdy nie była tak popularna
TOP 10 legendarnych gier, które (nadal) nie otrzymały remake'u lub godnego portu. Na te odświeżenia czekają zwłaszcza milenialsi