Rise of the Ronin - nowy materiał związany z grą. Team Ninja prezentuje kulisy odtwarzania różnorodnych stylów walki
Jeżeli mielibyśmy wymienić twórców, którzy przywiązują największą wagę do systemu walki, jednocześnie mając na koncie całkiem spory dorobek stworzonych mechanik, Team Ninja znalazłoby się zapewne całkiem wysoko. Starczy wspomnieć chociażby serię Ninja Gaiden, a także NiOh. Obecnie czekamy na zdecydowanie najbardziej ambitny projekt doświadczonego zespołu, który nawiązuje do kilku udanych w ostatnich latach gier, starając się też dodać coś od siebie.
Zaprezentowano nowe materiały związane z Rise of the Ronin. Tym razem poświęcono je w pełni mechanikom walki.
Rise of the Ronin - deweloperzy z Team Ninja z nową zapowiedzią na State of Play. Czas na omówienie rozgrywki
Team Ninja regularnie wypuszcza kolejne partie pokazów, gdzie przybliża jakieś elementy swojej nadchodzącej gry. Drugi większy rozdział obejmuje szeroko pojętą walkę. Japońscy deweloperzy musieli przeanalizować różnej maści oręż, jakiego używano w tamtym gorącym okresie, a przy tym wprowadzić to wszystko w odpowiednio wiarygodny sposób w ręce ideologicznych stron konfliktu - odpowiednio zwolenników szogunatu oraz jego zatwardziałych przeciwników. Tym samym style walki są silnie związane z daną mentalnością. A to zaledwie jeden z kroków.
Rise of the Ronin - reżyser opowiada o grze. Pierwszy tytuł od twórców NiOh, w którym nie zabijasz wszystkiego, co się rusza
Innym elementem kształtowania tego elementu rozgrywki jest zbalansowanie broni dystansowych i na bliską odległość, zarówno tych tradycyjnych, jak i np. odmiany broni palnej - wszak kluczowe jest tutaj także starcie kultur Wschodu i Zachodu. To pozwoli graczowi dopasować podejście do własnych preferencji, łącząc przeróżne wariacje i kombinacje ataków w celu zbicia ki wroga, pozostawiając go tym samym zupełnie odsłoniętego. Co istotne, będziemy natykać się na różne historyczne postacie, decydując następnie, czy się z nimi dogadać, czy stanąć do walki. W tym pierwszym przypadku pojawi się opcja połączenia z nimi sił, co wprowadzi całkiem ciekawą mechanikę, dzięki której pokierujemy nowymi kompanami, a nawet przyswoimy pewne aspekty ich stylu. Obiecująco wygląda również system kontrowania - sam w sobie może niespecjalnie nowy, ale twórcy obiecują wyjątkową elastyczność, pozwalającą na zareagowanie na praktycznie każdy wypad oponenta.
Powiązane publikacje
![Gran Turismo 7 - update okazał się prawdziwą klęską. Deweloperzy obiecują poprawić podskakujące samochody i inne problemy](/files/Image/m165/44319.png)
Gran Turismo 7 - update okazał się prawdziwą klęską. Deweloperzy obiecują poprawić podskakujące samochody i inne problemy
8![GeForce RTX 4080, Unreal Engine 5 i 4K to kiepskie połączenie. Test pokazuje, jak wymagający jest silnik firmy Epic Games](/files/Image/m165/44311.png)
GeForce RTX 4080, Unreal Engine 5 i 4K to kiepskie połączenie. Test pokazuje, jak wymagający jest silnik firmy Epic Games
62![Epic Games Store - F.I.S.T.: Forged in Shadow Torch, ceniona dieselpunkowa metroidvania, do odebrania za darmo](/files/Image/m165/44305.png)
Epic Games Store - F.I.S.T.: Forged in Shadow Torch, ceniona dieselpunkowa metroidvania, do odebrania za darmo
3![EA Sports FC 25 - Electronic Arts wypuszcza nowy materiał opisujący szczegóły najważniejszych zmian w rozgrywce](/files/Image/m165/44304.png)
EA Sports FC 25 - Electronic Arts wypuszcza nowy materiał opisujący szczegóły najważniejszych zmian w rozgrywce
7![Fallout: London - ogromna modyfikacja do czwartej części serii już nareszcie dostępna](/files/Image/m165/44303.png)