PayDay 3 - twórcy starają się odbić po słabym wejściu na rynek. Możemy spodziewać się prób wprowadzenia pożądanego trybu
Trzeba przyznać, że jeśli chodzi o gry, mamy do czynienia z bardzo dziwnym rokiem. Z jednej strony niemal od jego początku trafiają się niekwestionowane hity - od remake'u Dead Space'a aż po Phantom Liberty - z drugiej jednak zalewani jesteśmy plagą źle przygotowanych do premiery tytułów. Nawet jeśli same w sobie są co najmniej dobre pod innymi względami (np. Star Wars Jedi: Survivor), pod kątem technicznym zawodzą. Gra od Starbreeze dołączyła ostatnio do listy.
Deweloperzy PayDay 3 planują zrehabilitować się po debiucie. A mocnym krokiem w dobrym kierunku może być opcja gry bez sieci.
PayDay 3 - poważne problemy na drodze do sukcesu gry. Tytuł musi mierzyć się z wielką falą krytyki
Kiedy tylko zaczyna się wydawać, że jakiś konkretny tytuł 2023 roku zszedł już tak nisko pod kątem rozczarowującej wydajności, niedługo po nim wychodzi pozycja przynajmniej w jakimś zakresie bijąca go na głowę. Mieliśmy sporo takich sytuacji czy to przy okazji wejścia na rynek nieszczęsnego Redfall, które nadszarpnęło wizerunek studia Arkane, wspomnianego Survivora, czy choćby tragicznej gry z Gollumem w roli głównej. Teraz trzeci PayDay zbiera lanie od recenzentów i graczy za m.in. problemy z serwerami i konieczność ciągłej gry online.
PayDay 3 - Starbreeze Studios dokonuje niespodziewanej decyzji, która wpłynie na bezpośrednią wydajność gry
Jako że niezadowolenie ze strony grających rośnie, o czym świadczą choćby druzgocące opinie na Steamie, ekipa ze Starbreeze musi działać możliwie jak najszybciej, by przynajmniej zminimalizować straty i ewentualnie przygotować podatny grunt pod przyszły rozwój gry. Na sytuację zdążył już zareagować pełniący obowiązki CEO firmy Tobias Sjögren. W ostatnich dniach zamieścił na przykład wpis informujący, że studio poszukuje obecnie rozwiązania pozwalającego na grę offline. W najbliższy piątek zaś przez kilka godzin zamknięte zostaną serwery, by popracować nad stabilnością serwerów i matchmakingu - jednego z największych popremierowych problemów. Wygląda więc na to, że twórcy wierzą, iż w końcu wyjdą na prostą.
Recommendation; ”Game pass” is better than ”hard pass”…
— Tobias Sjögren (@tobiassjogren) September 24, 2023
Jokes aside, been communicated by Andreas for example that team is looking at possibility to add some sort of offline mode.
Powiązane publikacje

Thief: Legacy of Shadow - legendarna skradanka, tym razem w wirtualnej rzeczywistości. Intrygujący gameplay trailer
26
Frostpunk 2 - Fractured Utopias, DLC do gry 11 bit studios, z zapowiedzią, datą premiery i szczegółami
6
Disney+ wprowadza obsługę HDR10+ na telewizorach Samsung. Ponad 1000 tytułów Hulu w lepszej jakości obrazu
8
Halo: Campaign Evolved to dopiero początek. W produkcji są kolejne odświeżone odsłony i zupełnie nowy tytuł wieloosobowy
5







![PayDay 3 - twórcy starają się odbić po słabym wejściu na rynek. Możemy spodziewać się prób wprowadzenia pożądanego trybu [1]](/image/news/2023/09/27_payday_3_tworcy_staraja_sie_odbic_po_slabym_wejsciu_na_rynek_mozemy_spodziewac_sie_prob_wprowadzenia_pozadanego_trybu_0.jpg)
![PayDay 3 - twórcy starają się odbić po słabym wejściu na rynek. Możemy spodziewać się prób wprowadzenia pożądanego trybu [2]](/image/news/2023/09/27_payday_3_tworcy_staraja_sie_odbic_po_slabym_wejsciu_na_rynek_mozemy_spodziewac_sie_prob_wprowadzenia_pozadanego_trybu_1.jpg)





