Zgłoś błąd
X
Zanim wyślesz zgłoszenie, upewnij się że przyczyną problemów nie jest dodatek blokujący reklamy.
Błędy w spisie treści artykułu zgłaszaj jako "błąd w TREŚCI".
Typ zgłoszenia
Treść zgłoszenia
Twój email (opcjonalnie)
Nie wypełniaj tego pola
.
Załóż konto
EnglishDeutschукраїнськийFrançaisEspañol中国

starbreeze studios

PayDay 3 poniżej oczekiwań, sukcesy Remnant II. Embracer Group podsumowuje wyniki finansowe swoich tytułów

PayDay 3 poniżej oczekiwań, sukcesy Remnant II. Embracer Group podsumowuje wyniki finansowe swoich tytułów

Tegoroczne premiery obfitowały w tyle wzlotów i upadków, że w zasadzie nie da się jednoznacznie ocenić tych jedenastu miesięcy. Gry dopracowane, starające się coś faktycznie wnieść z jakiejś strony (np. Baldur's Gate 3, Resident Evil 4 Remake) mieszają się z niedopracowanymi projektami (Starfield, Star Wars Jedi: Survivor), a od czasu do czasu trafia się Call of Duty: Modern Warfare III. Ciekawie w tym kontekście prezentuje się raport od grupy Embracer.

PayDay 3 - twórcy starają się odbić po słabym wejściu na rynek. Możemy spodziewać się prób wprowadzenia pożądanego trybu

PayDay 3 - twórcy starają się odbić po słabym wejściu na rynek. Możemy spodziewać się prób wprowadzenia pożądanego trybu

Trzeba przyznać, że jeśli chodzi o gry, mamy do czynienia z bardzo dziwnym rokiem. Z jednej strony niemal od jego początku trafiają się niekwestionowane hity - od remake'u Dead Space'a aż po Phantom Liberty - z drugiej jednak zalewani jesteśmy plagą źle przygotowanych do premiery tytułów. Nawet jeśli same w sobie są co najmniej dobre pod innymi względami (np. Star Wars Jedi: Survivor), pod kątem technicznym zawodzą. Gra od Starbreeze dołączyła ostatnio do listy.

PayDay 3 - poważne problemy na drodze do sukcesu gry. Tytuł musi mierzyć się z wielką falą krytyki

PayDay 3 - poważne problemy na drodze do sukcesu gry. Tytuł musi mierzyć się z wielką falą krytyki

Wiele produkcji w dniu oficjalnej premiery musi się mierzyć z problemami, za które odpowiadają sami twórcy gry. Część z nich zawiera w sobie mnóstwo błędów uniemożliwiających grę i wyraźnie można zauważyć, że twórcy wydali niedokończony tytuł. Natomiast są produkcje, których problemy opierają się na czymś zupełnie innym i do takich można zaliczyć sieciowe gry. Do ich grona dołączyła właśnie głośna strzelanka z ostatnich dni - PayDay 3. Co poszło nie tak?

x Wydawca serwisu PurePC.pl informuje, że na swoich stronach www stosuje pliki cookies (tzw. ciasteczka). Kliknij zgadzam się, aby ta informacja nie pojawiała się więcej. Kliknij polityka cookies, aby dowiedzieć się więcej, w tym jak zarządzać plikami cookies za pośrednictwem swojej przeglądarki.