Palworld otrzymuje Ray Tracing. Statystyki nieprzerwanie rosną, a wydawcy Pokémonów odnoszą się do kwestii plagiatu
Produkcja Palworld od studia Pocket Pair z biegiem czasu tylko zyskuje na popularności i bije kolejne rekordy. Na ten moment twórcy pochwalili się, że sprzedano 8 mln kopii gry w niecałe 6 dni. Warto wspomnieć, że gra jest dostępna w subskrypcji Xbox Game Pass, więc tytuł trafił do rąk jeszcze większej liczby graczy. Właśnie pojawiła się nowa modyfikacja, która wprowadza do gry Ray Tracing, a wydawcy serii gier Pokémon wypowiedzieli się na temat plagiatu.
Statystyki gry Palworld nie przestają rosnąć. Najpopularniejszy obecnie tytuł doczekał się przy okazji obsługi Ray Tracingu, a wydawca serii Pokémon wypowiedział się w kwestii, która nurtuje wiele osób od samego początku, a mianowicie zbyt dużego podobieństwa do oryginalnych Pokémonów.
Palworld - najpopularniejsza obecnie gra ma szanse na pozew ze strony Nintendo. Powodem zbyt wielka "inspiracja" Pokémonami
Omawianą modyfikację możemy znaleźć na platformie Nexus Mods. Oprócz wprowadzenia do gry Ray Tracingu, sama produkcja będzie teraz korzystać z API DirectX 12, a nie DirectX 11. Zasięg renderowania został zwiększony do 120%, a oprawa graficzna i efekty PostFX mają wyglądać lepiej. Dodatkowo modyfikacja aktywuje Filtrowanie anizotropowe x16 i poprawia wiele innych parametrów (takich jak Global Illuminatiuon). Instalacja jest banalnie prosta, albowiem opiera się na podmianie tekstu w pliku Engine.ini (%LOCALAPPDATA%\Pal\Saved\Config\Windows\).
Palworld z olbrzymim sukcesem. Gra sprzedaje się znakomicie i szturmem podbija listę najpopularniejszych tytułów na Steam
Wydawca serii gier Pokémon, który należy do Nintendo, a więc The Pokémon Company, w końcu postanowił wypowiedzieć się na temat największych kontrowersji związanych z Palworld. Firma stwierdziła, że przyjrzy się sprawie bliżej i jeśli znajdzie jakiekolwiek naruszenie własności intelektualnej, to podejmie odpowiednie kroki. Na ten moment sytuacja wygląda więc identycznie jak kilka dni temu. Natomiast warto wspomnieć, że Palworld z każdym dniem zbliża się do rekordu PUBG: Battlegrounds, a więc łącznej liczby graczy, która jednocześnie spędzała czas w grze w całym okresie jej istnienia (All-Time Peak). W momencie pisania tego newsa wynik produkcji od Pocket Pair wynosi trochę ponad 2 mln graczy, natomiast najwyższa wartość uzyskana przez PUBG: Battlegrounds to 3,2 mln graczy.
Wypowiedź przedstawicieli The Pokémon Company przetłumaczona poprzez Tłumacza Google