Zgłoś błąd
X
Zanim wyślesz zgłoszenie, upewnij się że przyczyną problemów nie jest dodatek blokujący reklamy.
Błędy w spisie treści artykułu zgłaszaj jako "błąd w TREŚCI".
Typ zgłoszenia
Treść zgłoszenia
Twój email (opcjonalnie)
Nie wypełniaj tego pola
Załóż konto
EnglishDeutschукраїнськийFrançaisEspañol中国

Monster Hunter Wilds - dojdzie do zmian w mechanice walki, zainspirowanych niedawnymi beta testami. Gameplay z polowania

Szymon Góraj | 25-01-2025 15:00 |

Monster Hunter Wilds - dojdzie do zmian w mechanice walki, zainspirowanych niedawnymi beta testami. Gameplay z polowaniaCapcom dość regularnie wypuszcza interesujące i kasowe pozycje, ale uniwersum Monster Huntera należy do tych najbardziej udanych. Zapoczątkowana ponad dwie dekady temu seria miewa różne dodatkowe koncepty, ale rdzeń rozgrywki pozostaje ten sam: polowania na lokalne bestie, co daje pretekst do stoczenia wielu efektownych starć. Obecnie czekamy na premierę odsłony z podtytułem Wilds, która jest oczywiście jedną z najbardziej wyczekiwanych w tym roku.

Twórcy Monster Hunter Wilds opowiedzieli o kilku ważnych zmianach w mechanice gry, w tym o specjalnym rodzaju ataków. 

Monster Hunter Wilds - dojdzie do zmian w mechanice walki, zainspirowanych niedawnymi beta testami. Gameplay z polowania [1]

Wymagania sprzętowe Monster Hunter Wilds PC - Skalowanie rozdzielczości i generator klatek zalecany nawet do Full HD

Każda część serii Monster Hunter - czy mówimy o World, czy Rise - nadawała bazowemu zestawowi broni nieco innych cech, tak by pasowały do danego konceptu. Podczas jednego z wywiadów z twórcami - z reżyserem Yuyą Tokudą na czele - wyszło na przykład na to, że największy nacisk położono na zmiany pod kątem pewnych konkretnych broni dystansowych, głównie Light Bowguna, Heavy Bowguna i łuku. I tak choćby podstawowe ataki mają nie zużywać surowców, choć nadal wskazane jest używanie w ogniu walki uprzednio przygotowanych zasobów. Postarano się też chociażby o poprawienie płynności kluczowych animacji.

Monster Hunter Rise z pierwszym materiałem wideo wersji PC. Poznaliśmy wymagania sprzętowe oraz technikalia

Jedną z ważniejszych zmian, wprowadzanych częściowo dzięki wnioskom z zeszłorocznych beta testów, jest zwiększenie punktów życia potworów względem poprzedników, aby pokonywanie ich było bardziej satysfakcjonujące. Ważne było także zachowanie odpowiedniego balansu, ażeby konfrontacja nie zamieniła się w trwającą nie wiadomo ile gonitwę. W tym celu wprowadzono Focus Mode, pozwalający na zadawanie druzgocących obrażeń poprzez wielokrotne trafianie w strategiczne miejsca na ciele bestii (Focus Strikes). To, czego gracze doświadczyli na becie, zostanie jeszcze odpowiednio wyważone, bo nadal niektóre ataki były aż nazbyt silne, a inne zbyt słabe. Działania m.in. Focus Strike'ów zaobserwujemy na powyższym materiale sprzed kilku dni. Możemy tam podziwiać trwający 13 minut pojedynek z Graviosem.

Monster Hunter Wilds - dojdzie do zmian w mechanice walki, zainspirowanych niedawnymi beta testami. Gameplay z polowania [2]

Monster Hunter Wilds - dojdzie do zmian w mechanice walki, zainspirowanych niedawnymi beta testami. Gameplay z polowania [3]

Monster Hunter Wilds - dojdzie do zmian w mechanice walki, zainspirowanych niedawnymi beta testami. Gameplay z polowania [4]

Źródło: IGN
Bądź na bieżąco - obserwuj PurePC.pl na Google News
Zgłoś błąd
Liczba komentarzy: 12

Komentarze:

x Wydawca serwisu PurePC.pl informuje, że na swoich stronach www stosuje pliki cookies (tzw. ciasteczka). Kliknij zgadzam się, aby ta informacja nie pojawiała się więcej. Kliknij polityka cookies, aby dowiedzieć się więcej, w tym jak zarządzać plikami cookies za pośrednictwem swojej przeglądarki.