Indiana Jones and the Great Circle otrzymało drugą aktualizację. Gra uruchomi się teraz na kartach graficznych mających 6 GB VRAM
Gra Indiana Jones and the Great Circle nie należy do tytułów z niskimi wymaganiami sprzętowymi. Jej uruchomienie na kartach z mniejszą ilością VRAM niż 8 GB powodowało zwykle problemy z globalną iluminacją. Najnowsza aktualizacja umożliwia wreszcie w miarę bezproblemową rozgrywkę na takich układach. Wprowadzono też szereg innych ulepszeń, spośród których na szczególną uwagę zasługują poprawki oświetlenia na konsolach Xbox Series X|S.
Drugi patch do Indiana Jones and the Great Circle rozwiązuje problemy z globalną iluminacją na kartach z 6 GB VRAM, wprowadza poprawki do funkcji DLSS, a także ulepsza oświetlenie na konsolach Xbox Series X|S.
Test wydajności Indiana Jones and the Great Circle PC. Path Tracing nie dla Radeonów i kart graficznych poniżej 12 GB VRAM
Nowa gra studia MachineGames prezentuje dobry poziom, choć wymaga solidnego sprzętu. Tytuł nie działa na starszych kartach graficznych z oznaczeniem GeForce GTX. Powodem są zaimplementowane w standardzie elementy Ray Tracingu. Gra miała jednak problemy z działaniem także na kartach GeForce RTX 2060. Przyczyną była niewystarczająca ilość pamięci VRAM. Próba rozgrywki na takich układach kończyła się zwykle brakiem globalnej iluminacji, co w zasadzie uniemożliwiało rozgrywkę. Druga aktualizacja do Indiana Jones and the Great Circle rozwiązuje ten problem z oświetleniem, co otwiera drogę do uruchomienia tytułu na niektórych kartach z 6 GB VRAM (będącymi oficjalnie poniżej minimalnych wymagań).
Nowa aktualizacja do Indiana Jones and the Great Circle dodaje Path Tracing. Zobacz jak zmienia się oprawa graficzna
Wspomniany patch wprowadza jednak oczywiście więcej ulepszeń. Poprawek doczekała się globalna iluminacja na konsolach Xbox Series X|S. Chodzi tu zwłaszcza o zacienione obszary, które mogły wydawać się do tej pory zbyt jasne. Są jednak z pewnością osoby, które będą wolały starszy wygląd tych scen. Dla graczy PC-towych wprowadzono ponadto poprawki w obsłudze techniki NVIDIA DLSS, która mogła generować w tej grze pewne problemy wydajnościowe. Są też ulepszenia dla modułu Frame Generation, który nie działał prawidłowo po aktywacji trybu HDR, a także funkcji NVIDII zmniejszającej opóźnienia. Wszyscy gracze powinni z kolei doświadczać mniejszych przycięć podczas przerywników filmowych. Z pełną listą zmian można zapoznać się na stronie Bethesdy.
Powiązane publikacje

Croc Legend of the Gobbos - remaster kultowej platformówki już w sprzedaży. Oceny i opinie po pierwszych dniach od premiery
17
Star Wars: Knights of the Old Republic II - oto mod Revenge of Revan. Pierwszy epizod fanowskiej kontynuacji wypuszczony
14
The Last of Us: Part II Remastered - odświeżenie kolejnej części nie podzieliło fatalnego startu poprzednika. Pierwsze recenzje i opinie
78
Prime Gaming - rozpiska gier na kwiecień, wśród nich Mafia III: Definitive Edition, Minecraft Legends i Thief Gold
15