Zgłoś błąd
X
Zanim wyślesz zgłoszenie, upewnij się że przyczyną problemów nie jest dodatek blokujący reklamy.
Błędy w spisie treści artykułu zgłaszaj jako "błąd w TREŚCI".
Typ zgłoszenia
Treść zgłoszenia
Twój email (opcjonalnie)
Nie wypełniaj tego pola
.
Załóż konto
EnglishDeutschукраїнськийFrançaisEspañol中国

World of Warcraft ze wsparciem Ray Tracingu wygląda oszałamiająco - NVIDIA RTX Remix w akcji

Kacper Fryta | 24-01-2023 11:30 |

World of Warcraft ze wsparciem Ray Tracingu wygląda oszałamiająco - NVIDIA RTX Remix w akcjiNiemalże 19 lat temu zadebiutowała gra studia Blizzard - gra online, która odmieniła gatunek MMORPG na zawsze otrzymując w roku 2005 nagrody za najlepszą grę RPG oraz najlepszy tytuł na PC. Twórcy produkcji nadal podtrzymują liczną społeczność graczy przy życiu dzięki regularnie tworzonym dodatkom. Niektórzy z nich postanowili pójść o krok dalej, nieoficjalnie dodając wsparcie dla Ray Tracingu i nadając produkcji zupełnie nowe życie.

Debiutująca w 2004 roku gra studia Blizzard otrzyma nieoficjalne wsparcie dla Ray Tracingu. Z powodu niedostępności platformy NVIDIA RTX Remix moderzy musieli skorzystać z plików z gry Portal RTX.

World of Warcraft ze wsparciem Ray Tracingu wygląda oszałamiająco - NVIDIA RTX Remix w akcji [1]

World of Warcraft otrzyma wkrótce wsparcie dla Ray Tracingu

YouTuber @bagger288 postanowił opublikować kolejne wideo przedstawiające krainę Azeroth, tym razem prezentując nam lokalizację Stormwind, a wcześniej udostępniając 2 nagrania choćby z Ironforge. Przyglądając się poniższemu materiałowi filmowemu możemy zaobserwować jaki wpływ na prezentację świata ma oświetlenie, którego grze World of Warcraft jakby to powiedzieć - lekko brakuje. Ray Tracing w produkcji Blizzarda jest dostępny, jednakże tylko w przypadku zakupienia dodatku Shadowlands - podstawowa wersja gry go nie obsługuje. 

Prezentacja możliwości Ray Tracingu w World of Warcraft - lokalizacja: Stormwind

NZXT H510: obudowa World of Warcraft w edycji limitowanej

Należy jednak wziąć pod uwagę fakt, iż moderzy nie mieli do dyspozycji narzędzia jakim jest NVIDIA RTX Remix, które jeszcze nie zadebiutowało na rynku. Aby osiągnąć widoczny powyżej efekt musieli posługiwać się plikami wyciągniętymi z gry Portal RTX (ten powstał z wykorzystaniem właśnie narzędzi NVIDIA RTX Remix), który nie korzysta z pełnego zestawu funkcji śledzenia promieni. Nie zmienia to faktu, że tylko i wyłącznie przy pomocy zmiany renderowania oświetlenia, nie zmieniając w ogóle geometrii modeli gra wygląda oszałamiająco odmieniając całkowicie swoje oblicze. Pokazuje to także potencjał drzemiący w narzędziu NVIDIA RTX Remix, gdy ten już trafi do oficjalnej dystrybucji.

Źródło: WCCFTech
Bądź na bieżąco - obserwuj PurePC.pl na Google News
Zgłoś błąd
Liczba komentarzy: 55

Komentarze:

x Wydawca serwisu PurePC.pl informuje, że na swoich stronach www stosuje pliki cookies (tzw. ciasteczka). Kliknij zgadzam się, aby ta informacja nie pojawiała się więcej. Kliknij polityka cookies, aby dowiedzieć się więcej, w tym jak zarządzać plikami cookies za pośrednictwem swojej przeglądarki.