Zgłoś błąd
X
Zanim wyślesz zgłoszenie, upewnij się że przyczyną problemów nie jest dodatek blokujący reklamy.
Błędy w spisie treści artykułu zgłaszaj jako "błąd w TREŚCI".
Typ zgłoszenia
Treść zgłoszenia
Twój email (opcjonalnie)
Nie wypełniaj tego pola
.
Załóż konto
EnglishDeutschукраїнськийFrançaisEspañol中国

World of Warcraft otrzyma wkrótce wsparcie dla Ray Tracingu

Damian Marusiak | 01-05-2020 19:00 |

World of Warcraft otrzyma wkrótce wsparcie dla Ray TracinguObecnie w sprzedaży jest co najwyżej kilkanaście gier wspierających technologię Ray Tracingu, czyli śledzenia promieni w czasie rzeczywistym. W różnych grach jest ona zaimplementowana w różny sposób, przez co w jednych tytułach prezentuje się bardziej spektakularnie, a innych nieco mniej. Na ten rok przygotowano jeszcze kilka premier, które powinny mieć aktywny Ray Tracing w momencie premiery m.in. w Cyberpunk 2077. Okazuje się, że wsparcie dla DXR może się już wkrótce pojawić w jednej z najpopularniejszych gier MMORPG, jakie kiedykolwiek ujrzały światło dzienne. Mowa oczywiście o World of Warcraft, gdzie w nowej wersji alfa dostrzeżono kilka dodatkowych opcji graficznych powiązanych z realistycznym cieniowaniem.

W nowej wersji gry World of Warcraft pojawiły się opcje graficzne powiązane z Ray Tracingiem. Wygląda na to, że karty NVIDIA RTX doczekają się niedługo kolejnego tytułu wspierającego tą funkcjonalność.

World of Warcraft otrzyma wkrótce wsparcie dla Ray Tracingu [1]

Minecraft RTX - Test wydajności kart graficznych z ray tracing i DLSS

W tym roku zadebiutuje już ósmy dodatek do gry World of Warcraft o nazwie Shadowlands. Niektórzy gracze mają już możliwość testowania wersji alfy nowej wersji gry i co ciekawe, niektóre opcje, które się pojawiły jasno sugerują, że World of Warcraft będzie kolejną grą ze wsparciem dla Ray Tracingu. W opcjach graficznych pojawiła się bowiem wzmianka o "Ray Traced Shadow" , czyli realistycznym cieniowaniu, dzięki któremu gra ma wyglądać bardziej naturalnie. Według opisu w grze, dostępne będą trzy wersje tego ustawienia - Fair, Good oraz High. Im wyższe ustawienie, tym bardziej zaawansowane cieniowanie uzyskamy.

World of Warcraft otrzyma wkrótce wsparcie dla Ray Tracingu [2]

Deliver us the Moon RTX - Test wydajności ray tracing i DLSS

Obecnie opcja Ray Tracingu w World of Warcraft jest nieaktywna, ze względu na to, że dodatek jest testowany w wersji alfa. Z tego względu DXR jest z pewnością obecnie dopracowywany. Przynajmniej na razie nie powinniśmy także oczekiwać wsparcia dla DLSS, bowiem żadne opcje graficzne związane z upscalowaniem obrazu z pomocą sieci neuronowej nie pojawiły się w obecnej alfa wersji World of Warcraft: Shadowlands. Choć opcja DXR jest natywnie wyłączona, sam opis funkcji śledzenia promieni jest widoczny wyłącznie na komputerach wyposażonych w układy graficzne NVIDIA GeForce RTX. Z tego względu z Ray Tracingu będą mogli skorzystać tylko posiadacie wspomnianych GPU.

World of Warcraft otrzyma wkrótce wsparcie dla Ray Tracingu [3]

Źródło: Wowhead
Bądź na bieżąco - obserwuj PurePC.pl na Google News
Zgłoś błąd
Liczba komentarzy: 52

Komentarze:

x Wydawca serwisu PurePC.pl informuje, że na swoich stronach www stosuje pliki cookies (tzw. ciasteczka). Kliknij zgadzam się, aby ta informacja nie pojawiała się więcej. Kliknij polityka cookies, aby dowiedzieć się więcej, w tym jak zarządzać plikami cookies za pośrednictwem swojej przeglądarki.