Zgłoś błąd
X
Zanim wyślesz zgłoszenie, upewnij się że przyczyną problemów nie jest dodatek blokujący reklamy.
Błędy w spisie treści artykułu zgłaszaj jako "błąd w TREŚCI".
Typ zgłoszenia
Treść zgłoszenia
Twój email (opcjonalnie)
Nie wypełniaj tego pola
Załóż konto
EnglishDeutschукраїнськийFrançaisEspañol中国

Wiedźmin 3: Dziki Gon - Nowe informacje!

Sebastian Oktaba | 01-03-2013 15:47 |

Wiedźmin 3: Dziki Gon został już oficjalnie zapowiedziany na komputery i PlayStation 4 - premiera tego tytułu nastąpi najwcześniej w 2014 roku, ale precyzyjna data nie została jeszcze określona. Pojawia się natomiast coraz więcej interesujących informacji o trzeciej odsłonie serii, która zaoferuje ogromny świat i mnóstwo zadań do wykonania, co powinno zająć około 100 godzin w wirtualnej rzeczywistości. CD Projekt RED zapewnia, że połowę z tego rezerwuje na wątek główny, zaś resztę stanowią misje poboczne. Wiedźmin 3: Dziki Gon napędzany będzie trzecią edycją autorskiego silnik RED Engine, jakiego prezentacja odbyła się kilka tygodniu temu i zrobiła niesamowite wrażenie. Intro ponownie wykona Tomasz Bagiński, zatem warstwa wizualna nowej produkcji polskiego studia powinna spełniać najwyższe standardy. Twórcy planują ponad 30 różnych stanów w jakich może znajdować się świat, żywo reagujący na poczynania bohatera i warunki atmosferyczne, a także pozbawiony niewidzialnych ścian czy punktów doczytywania. Wiedźmin w konwencji sandbox? Czemu nie...

Karina zostanie podzielona na trzy ogromne strefy (min.: okolice Novigradu, wyspy Skellige itp.), przybędzie interaktywnych elementów otoczenia (zwierzyna łowna, przedmioty łatwopalne itp.) oraz miejsc, które zwiedzimy tylko w określonych sytuacjach (np.: w nocy lub podczas burzy). Zapowiedziano też zaawansowany system ekonomiczny, środki transportu ułatwiające pokonywanie znacznych odległości (łodzie, konie, szybka podróż do odkrytych lokacji) oraz trzy odmienne zakończenia z godzinnymi epilogami. Geralt zyska na zręczności, czyli walki będą bardziej dynamiczne, ale prawdopodobnie pojawi się również spowolnienie czasu i nowe opcje taktyczne umożliwiające atakowanie słabych punktów wroga (mechanizm w stylu Fallout 3?). Rozwój bohatera ma być bardziej złożony (60 poziomów), doświadczenie podobnież wpadnie tylko za wykonywanie zadań, a mordowanie przeciwników oznaczać będzie korzyści finansowe. Twórcy nie przewidują żadnego level-scallingu, ani tym bardziej uproszczeń w warstwie fabularnej.

Źródło: PC Games / Gamestar

Bądź na bieżąco - obserwuj PurePC.pl na Google News
Zgłoś błąd
Sebastian Oktaba
Liczba komentarzy: 9

Komentarze:

x Wydawca serwisu PurePC.pl informuje, że na swoich stronach www stosuje pliki cookies (tzw. ciasteczka). Kliknij zgadzam się, aby ta informacja nie pojawiała się więcej. Kliknij polityka cookies, aby dowiedzieć się więcej, w tym jak zarządzać plikami cookies za pośrednictwem swojej przeglądarki.