Zgłoś błąd
X
Zanim wyślesz zgłoszenie, upewnij się że przyczyną problemów nie jest dodatek blokujący reklamy.
Błędy w spisie treści artykułu zgłaszaj jako "błąd w TREŚCI".
Typ zgłoszenia
Treść zgłoszenia
Twój email (opcjonalnie)
Nie wypełniaj tego pola
.
Załóż konto
EnglishDeutschукраїнськийFrançaisEspañol中国

The Lords of the Fallen z zamiarem stworzenia Dark Souls 4.5. Deweloperzy opowiadają o mechanice gry

Szymon Góraj | 28-01-2023 10:00 |

The Lords of the Fallen z zamiarem stworzenia Dark Souls 4.5. Deweloperzy opowiadają o mechanice gryJeszcze w tym roku mamy doczekać się owoców współpracy CI Games oraz Hexworks. Wielu graczy przez lata oczekiwali informacji w związku z kolejną odsłoną Lords of the Fallen. Tytuł z 2014 roku był daleki od ideału, postrzegany przez wielu jako "tylko" drugoligowy soulslike, ale jednocześnie zyskał wcale niemałą liczbę fanów. Teraz pojawi się swoisty reboot mrocznej gry, który daje spore nadzieje na co najmniej solidny progres - a być może nawet coś więcej.

Deweloperzy porozmawiali sobie z redakcją EDGE, dając mocno do zrozumienia, że pomimo gatunkowej dominacji Elden Ring nie mają zamiaru zbaczać z raz obranego już kursu. Dowiedzieliśmy się też co nieco o mechanice The Lords of the Fallen.

The Lords of the Fallen z zamiarem stworzenia Dark Souls 4.5. Deweloperzy opowiadają o mechanice gry [1]

Szef studia Obsidian wspomina o skasowanych grach. Deweloper pracował m.in. nad grą w uniwersum Ricka i Morty'ego

W 2022 roku studio FromSoftware ponownie wzięło szturmem branżę, sprawiając, że w większości podsumowań Elden Ring znajdował się co najmniej w czołówce. Twórcy The Lords of the Fallen zdają się nic sobie nie robić z tego faktu, nadal trzymając się planu. Jak powiedzieli w trakcie rozmowy z magazynem EDGE, od samego początku chcieli stworzyć swojego rodzaju "Dark Souls 4.5". Ich nadchodząca gra ma być także o wiele bardziej rozbudowana od pierwotnej wersji sprzed ponad ośmiu lat, co w dużej mierze będzie się objawiało swobodą w trakcie eksploracji, owocując masą ukrytych przejść czy rozgałęzień na mapach.

Według pracowników studia Valve, struktura firmy nie pozwala na częste produkowanie gier

Co szczególnie ciekawe, dostaliśmy opis pewnej mechaniki w grze. W trakcie rozgrywki pojawi się możliwość odwiedzenia Umbral, świata umarłych, do którego wchodzić i wychodzić można za pomocą specjalnej latarni. Koncept silnie bazuje na pracach H.R. Gigera, Zdzisława Beksińskiego oraz Oliviera de Sagazana. Korzystanie z Umbrala ma nam przynieść wiele potencjalnych korzyści, takich jak wyszukiwanie ścieżek w naszym świecie czy znajdywanie skarbów wewnątrz owej mrocznej krainy. Pojawiają się jednak konsekwencje, jako że efekty leczenia są tam wyraźnie słabsze, ponadto kluczowe będzie obserwowanie specjalnego wskaźnika szaleństwa. To ostatnie może wstępnie kojarzyć się choćby z mechanikami Bloodborne. No i oczywiście potwierdzono obecność odpowiedników ognisk, pozwalających na respawn czy odnowę zdrowia.

Źródło: GamingBolt
Bądź na bieżąco - obserwuj PurePC.pl na Google News
Zgłoś błąd
Liczba komentarzy: 4

Komentarze:

x Wydawca serwisu PurePC.pl informuje, że na swoich stronach www stosuje pliki cookies (tzw. ciasteczka). Kliknij zgadzam się, aby ta informacja nie pojawiała się więcej. Kliknij polityka cookies, aby dowiedzieć się więcej, w tym jak zarządzać plikami cookies za pośrednictwem swojej przeglądarki.