własność
Twórca Baldur's Gate 3 ostrzega, w kontrze do Ubisoftu, przed dominacją modelu subskrypcyjnego w branży gier wideo

Usługi subskrypcyjne w branży gier komputerowych nie są tak popularne, jak na rynku filmów i muzyki. Wielu dużych wydawców chciałoby, żeby to się zmieniło. Dowodem jest chociażby niedawny wywiad z przedstawicielem Ubisoftu, który stwierdził, że takie przekształcenie rynku musi się dokonać. Przeciwne stanowisko prezentuje Swen Vincke - szef i założyciel Larian Studios, twórców jednej z najlepszych gier ostatnich lat, czyli Baldur’s Gate 3.
Ubisoft przedstawił kontrowersyjny pogląd na kwestię usług subskrypcyjnych i praw własności w branży gier wideo

Wielu dużych wydawców posiada swoje usługi subskrypcyjne, które za określoną kwotę miesięcznie pozwalają na dostęp do wielu gier. Wśród firm tych można wymienić chociażby Microsoft, EA czy Ubisoft. Przedstawiciel ostatniego z wymienionych podmiotów udzielił ostatnio wywiadu, w którym podzielił się swoimi przemyśleniami na temat subskrypcji i przywiązania graczy do tradycyjnego modelu własnościowego. Czy rzeczywiście abonament to przyszłość branży?
Test kart graficznych AMD Radeon RX 9060 XT vs NVIDIA GeForce RTX 5060 Ti - Waga kogucia doładowana 16 GB pamięci?
NVIDIA z totalną dominacją na rynku kart graficznych dla PC. Intel na tym rynku praktycznie nie istnieje
AMD Radeon RX 9060 XT - pierwsze wyniki testów potwierdzają niższą wydajność od GeForce'a RTX 5060 Ti
AMD Radeon RX 9070 XT - modele z pamięciami GDDR6 od Samsunga są trochę wolniejsze od tych z modułami od SK hynix
AMD broni Radeona RX 9060 XT w wersji 8 GB. Taka pojemność VRAM rzekomo nadal wystarcza wielu graczom