the thing
The Thing: Remastered zadebiutowało oficjalnie na PC-tach i konsolach. Cena niestety pozostawia wiele do życzenia

Oryginalna wersja filmu The Thing jest uważana za jedną z najlepszych produkcji science-fiction w historii. Często jest ona nawet stawiana na równi z pierwszym Alienem. W 2002 roku otrzymaliśmy grę osadzoną w tym uniwersum, która zdołała w stanie udźwignąć ciężar filmowego pierwowzoru. Tytuł jednak na wiele lat został zapomniany, przez co nie można go było nabyć w wersji cyfrowej. To się jednak zmieniło dzięki remasterowi przygotowanemu przez studio Nightdive.
The Thing: Remastered - Nightdive Studios przygotowuje nas do zbliżającej się premiery. Zwiastun z fragmentami rozgrywki

Moda na odkurzanie klasycznych pozycji nie ustaje, a końcówka tego roku kalendarzowego jedynie to potwierdza. Obecnie czekamy na chociażby powrót Kaina i Raziela, ale poza tym ukazać się ma choćby nowy projekt od jednego z naczelnych zespołów pracujących nad remake'ami i remasterami kultowych tytułów. Nightdive Studios zdecydowało się zająć innym survival horrorem - czyli grą Computer Arts z 2002 roku na bazie słynnego filmu grozy Johna Carpentera.
The Thing: Remastered - twórcy przekonują, że ich gra będzie czymś więcej niż tylko odrestaurowaniem klasyki

Nightdive Studios nie zatrzymuje się i przygotowuje następny obiecujący projekt polegający na odnowieniu klasycznej pozycji sprzed lat. Na przestrzeni ponad dekady działalności zdążyli zrobić to z bardzo wieloma klasykami, zazwyczaj wychodząc z tych zmagań zwycięsko. Ostatnio najgłośniej było o remake'u pierwszego System Shocka, który jak najbardziej spełnił oczekiwania. Teraz czekamy na obiecującego remastera gry Computer Artworks.
The Thing: Remastered - kultowy horror w nowych szatach. Oficjalna zapowiedź gry Nightdive Studios

W 1982 roku ukazał się horror science-fiction pt. Coś (The Thing), który był adaptacją książki Who Goes There? (autorstwa Johna W. Campbella). Całość opowiadała o naukowcach, którzy na Antarktydzie odnaleźli nową formę życia i postanowili ją zbadać — nie wszystko poszło zgodnie z planem, albowiem "coś" ożyło i zaczęło na nich polować. 20 lat później na rynku pojawiła się gra wideo, która przedstawiała dalsze losy. Niebawem doczeka się ona odświeżenia dzięki Nightdive Studios.
Test Battlefield 6 - Analiza jakości obrazu, wydajności DLSS 4 oraz wpływu Multi Frame Generation na opóźnienia systemowe
Ile potrzeba pamięci RAM do gier? Porównanie wydajności 16, 32 i 64 GB pamięci RAM - Czy więcej oznacza szybciej?
Test wydajności Battlefield 6 - Wymagania sprzętowe nie zabijają, ale graficznie również bez fajerwerków
Pudełko, sprzęt i dokumentacja - czy potrzeba czegoś więcej? Sony i Apple pokazują, że nie. W ślad za ładowarkami mogą iść przewody...
Pierwsze recenzje techniczne gry Silent Hill f pokazują moc Unreal Engine 5. Konsola PlayStation 5 ze skalowaniem z 360p