computer arts
The Thing: Remastered zadebiutowało oficjalnie na PC-tach i konsolach. Cena niestety pozostawia wiele do życzenia
Oryginalna wersja filmu The Thing jest uważana za jedną z najlepszych produkcji science-fiction w historii. Często jest ona nawet stawiana na równi z pierwszym Alienem. W 2002 roku otrzymaliśmy grę osadzoną w tym uniwersum, która zdołała w stanie udźwignąć ciężar filmowego pierwowzoru. Tytuł jednak na wiele lat został zapomniany, przez co nie można go było nabyć w wersji cyfrowej. To się jednak zmieniło dzięki remasterowi przygotowanemu przez studio Nightdive.
The Thing: Remastered - Nightdive Studios przygotowuje nas do zbliżającej się premiery. Zwiastun z fragmentami rozgrywki
Moda na odkurzanie klasycznych pozycji nie ustaje, a końcówka tego roku kalendarzowego jedynie to potwierdza. Obecnie czekamy na chociażby powrót Kaina i Raziela, ale poza tym ukazać się ma choćby nowy projekt od jednego z naczelnych zespołów pracujących nad remake'ami i remasterami kultowych tytułów. Nightdive Studios zdecydowało się zająć innym survival horrorem - czyli grą Computer Arts z 2002 roku na bazie słynnego filmu grozy Johna Carpentera.
The Thing: Remastered - twórcy przekonują, że ich gra będzie czymś więcej niż tylko odrestaurowaniem klasyki
Nightdive Studios nie zatrzymuje się i przygotowuje następny obiecujący projekt polegający na odnowieniu klasycznej pozycji sprzed lat. Na przestrzeni ponad dekady działalności zdążyli zrobić to z bardzo wieloma klasykami, zazwyczaj wychodząc z tych zmagań zwycięsko. Ostatnio najgłośniej było o remake'u pierwszego System Shocka, który jak najbardziej spełnił oczekiwania. Teraz czekamy na obiecującego remastera gry Computer Artworks.



























AMD potwierdza: karty graficzne Radeon RX 5000 i RX 6000 nie otrzymają już nowych funkcji i optymalizacji gier
Test Battlefield 6 - Analiza jakości obrazu, wydajności DLSS 4 oraz wpływu Multi Frame Generation na opóźnienia systemowe
Test wydajności Battlefield 6 - Wymagania sprzętowe nie zabijają, ale graficznie również bez fajerwerków
TOP 10 gier, które zyskały po latach. Początkowo były unikane przez graczy, dziś uważane są za klasyki
Pudełko, sprzęt i dokumentacja - czy potrzeba czegoś więcej? Sony i Apple pokazują, że nie. W ślad za ładowarkami mogą iść przewody...