powerslave
Znudzony przechodzeniem ciągle tych samych poziomów w grach Duke Nukem 3D i Blood? Rozwiązanie jest w zasięgu ręki

Gry oparte na silniku Build mają już swoje lata. Duke Nukem 3D, Blood czy klasyczny Shadow Warrior, to jednak tytuły nieśmiertelne, mające oddaną rzeszę zwolenników. Każda gra traci jednak na atrakcyjności po wielokrotnym jej ukończeniu. Pewien moder postanowił temu zaradzić i przygotował modyfikację wprowadzającą do powyższych tytułów elementy losowości. Narzędzie powinno sprawić, że nawet klasyczne poziomy będą mogły ciągle zaskoczyć czymś nowym.
Test Battlefield 6 - Analiza jakości obrazu, wydajności DLSS 4 oraz wpływu Multi Frame Generation na opóźnienia systemowe
Ile potrzeba pamięci RAM do gier? Porównanie wydajności 16, 32 i 64 GB pamięci RAM - Czy więcej oznacza szybciej?
Test wydajności Battlefield 6 - Wymagania sprzętowe nie zabijają, ale graficznie również bez fajerwerków
Pudełko, sprzęt i dokumentacja - czy potrzeba czegoś więcej? Sony i Apple pokazują, że nie. W ślad za ładowarkami mogą iść przewody...
Pierwsze recenzje techniczne gry Silent Hill f pokazują moc Unreal Engine 5. Konsola PlayStation 5 ze skalowaniem z 360p