frame latency meter
AMD Frame Latency Meter - teraz każdy może zmierzyć opóźnienia w sterowaniu podczas rozgrywki
				Opóźnienia w sterowaniu, które określa się zwykle mianem "input lag", to problem dotyczący wielu osób grających w bardziej dynamiczne produkcje. Jest to też zjawisko, które niełatwo zmierzyć, zatem często takie osoby opierały się wyłącznie na własnych odczuciach. Firma AMD wypuściła właśnie program Frame Latency Meter, który pozwala graczom w łatwy sposób zmierzyć, z jak dużym input lagiem mają do czynienia w przypadku danych gier.


























AMD potwierdza: karty graficzne Radeon RX 5000 i RX 6000 nie otrzymają już nowych funkcji i optymalizacji gier
Test Battlefield 6 - Analiza jakości obrazu, wydajności DLSS 4 oraz wpływu Multi Frame Generation na opóźnienia systemowe
TOP 10 gier, które zyskały po latach. Początkowo były unikane przez graczy, dziś uważane są za klasyki
Test wydajności Battlefield 6 - Wymagania sprzętowe nie zabijają, ale graficznie również bez fajerwerków
Pudełko, sprzęt i dokumentacja - czy potrzeba czegoś więcej? Sony i Apple pokazują, że nie. W ślad za ładowarkami mogą iść przewody...