dlss 3.1
NVIDIA DLAA dostępne w większości tytułów obsługujących DLSS dzięki zastosowaniu specjalnego wrappera
DLSS to przełomowa technika NVIDII, której zastosowanie poprawia radykalnie wydajność gier. Efekt udaje się osiągnąć przy jedynie nieznacznym pogorszeniu jakości wyświetlanego obrazu. Amerykańska firma opracowała także mniej znane rozwiązanie – DLAA (Deep Learning Anti-Aliasing). Dzięki pracy pewnego modera możliwe jest zaimplementowanie jej do wielu tytułów obsługujących DLSS, co powinno pozytywnie wpłynąć na popularność techniki.
NVIDIA DLSS 3.1 - nowy pakiet bibliotek SDK wprowadza opcję automatycznej aktualizacji plików w grach
W ubiegłym roku, przy okazji prezentacji architektury Ada Lovelace, NVIDIA wprowadziła również nową wersję techniki DLSS o numerze DLSS 3. Nakładają się na nią trzy główne elementy: Super Resolution (czyli to, czym jest obecnie DLSS 2), Frame Generator (wprowadzający dodatkowe klatki na bazie informacji z wektorów ruchu) oraz Reflex, zmniejszający opóźnienia. DLSS nieustannie jest rozwijany i sukcesywnie wprowadzany do kolejnych gier. Wraz z rozwojem pojawiają się kolejne wersje oprogramowania.



























AMD potwierdza: karty graficzne Radeon RX 5000 i RX 6000 nie otrzymają już nowych funkcji i optymalizacji gier
Test Battlefield 6 - Analiza jakości obrazu, wydajności DLSS 4 oraz wpływu Multi Frame Generation na opóźnienia systemowe
Test wydajności Battlefield 6 - Wymagania sprzętowe nie zabijają, ale graficznie również bez fajerwerków
Pudełko, sprzęt i dokumentacja - czy potrzeba czegoś więcej? Sony i Apple pokazują, że nie. W ślad za ładowarkami mogą iść przewody...
Koniec z instalacją Windows 11 bez konta Microsoft. Popularne triki przestają działać w nowych wersjach systemu