dlss 3.1
NVIDIA DLAA dostępne w większości tytułów obsługujących DLSS dzięki zastosowaniu specjalnego wrappera

DLSS to przełomowa technika NVIDII, której zastosowanie poprawia radykalnie wydajność gier. Efekt udaje się osiągnąć przy jedynie nieznacznym pogorszeniu jakości wyświetlanego obrazu. Amerykańska firma opracowała także mniej znane rozwiązanie – DLAA (Deep Learning Anti-Aliasing). Dzięki pracy pewnego modera możliwe jest zaimplementowanie jej do wielu tytułów obsługujących DLSS, co powinno pozytywnie wpłynąć na popularność techniki.
NVIDIA DLSS 3.1 - nowy pakiet bibliotek SDK wprowadza opcję automatycznej aktualizacji plików w grach

W ubiegłym roku, przy okazji prezentacji architektury Ada Lovelace, NVIDIA wprowadziła również nową wersję techniki DLSS o numerze DLSS 3. Nakładają się na nią trzy główne elementy: Super Resolution (czyli to, czym jest obecnie DLSS 2), Frame Generator (wprowadzający dodatkowe klatki na bazie informacji z wektorów ruchu) oraz Reflex, zmniejszający opóźnienia. DLSS nieustannie jest rozwijany i sukcesywnie wprowadzany do kolejnych gier. Wraz z rozwojem pojawiają się kolejne wersje oprogramowania.
Test kart graficznych AMD Radeon RX 9060 XT vs NVIDIA GeForce RTX 5060 Ti - Waga kogucia doładowana 16 GB pamięci?
NVIDIA z totalną dominacją na rynku kart graficznych dla PC. Intel na tym rynku praktycznie nie istnieje
AMD Radeon RX 9060 XT - pierwsze wyniki testów potwierdzają niższą wydajność od GeForce'a RTX 5060 Ti
AMD Radeon RX 9070 XT - modele z pamięciami GDDR6 od Samsunga są trochę wolniejsze od tych z modułami od SK hynix
AMD broni Radeona RX 9060 XT w wersji 8 GB. Taka pojemność VRAM rzekomo nadal wystarcza wielu graczom