Zgłoś błąd
X
Zanim wyślesz zgłoszenie, upewnij się że przyczyną problemów nie jest dodatek blokujący reklamy.
Błędy w spisie treści artykułu zgłaszaj jako "błąd w TREŚCI".
Typ zgłoszenia
Treść zgłoszenia
Twój email (opcjonalnie)
Nie wypełniaj tego pola
.
Załóż konto
EnglishDeutschукраїнськийFrançaisEspañol中国

aa

Masz problem z jakością anti-aliasingu w Baldur’s Gate 3? Można go rozwiązać, ale wymaga to bardzo dobrego sprzętu

Masz problem z jakością anti-aliasingu w Baldur’s Gate 3? Można go rozwiązać, ale wymaga to bardzo dobrego sprzętu

Baldur’s Gate 3 to jedna z najlepszych i najważniejszych gier ostatnich lat. Produkcja zachwyca niemal każdym aspektem, pozostając wierna standardom tworzenia gier sprzed co najmniej kilkunastu lat. Także oprawa graficzna prezentuje ponadprzeciętny poziom, choć nie udało się całkowicie uniknąć problemów optymalizacyjnych. Na tym pięknym obrazie kładzie się także inna drobna ryska, która związana jest z implementacją anti-aliasingu. Można temu jednak zaradzić.

NVIDIA DLAA dostępne w większości tytułów obsługujących DLSS dzięki zastosowaniu specjalnego wrappera

NVIDIA DLAA dostępne w większości tytułów obsługujących DLSS dzięki zastosowaniu specjalnego wrappera

DLSS to przełomowa technika NVIDII, której zastosowanie poprawia radykalnie wydajność gier. Efekt udaje się osiągnąć przy jedynie nieznacznym pogorszeniu jakości wyświetlanego obrazu. Amerykańska firma opracowała także mniej znane rozwiązanie – DLAA (Deep Learning Anti-Aliasing). Dzięki pracy pewnego modera możliwe jest zaimplementowanie jej do wielu tytułów obsługujących DLSS, co powinno pozytywnie wpłynąć na popularność techniki.

x Wydawca serwisu PurePC.pl informuje, że na swoich stronach www stosuje pliki cookies (tzw. ciasteczka). Kliknij zgadzam się, aby ta informacja nie pojawiała się więcej. Kliknij polityka cookies, aby dowiedzieć się więcej, w tym jak zarządzać plikami cookies za pośrednictwem swojej przeglądarki.