aa
Masz problem z jakością anti-aliasingu w Baldur’s Gate 3? Można go rozwiązać, ale wymaga to bardzo dobrego sprzętu

Baldur’s Gate 3 to jedna z najlepszych i najważniejszych gier ostatnich lat. Produkcja zachwyca niemal każdym aspektem, pozostając wierna standardom tworzenia gier sprzed co najmniej kilkunastu lat. Także oprawa graficzna prezentuje ponadprzeciętny poziom, choć nie udało się całkowicie uniknąć problemów optymalizacyjnych. Na tym pięknym obrazie kładzie się także inna drobna ryska, która związana jest z implementacją anti-aliasingu. Można temu jednak zaradzić.
NVIDIA DLAA dostępne w większości tytułów obsługujących DLSS dzięki zastosowaniu specjalnego wrappera

DLSS to przełomowa technika NVIDII, której zastosowanie poprawia radykalnie wydajność gier. Efekt udaje się osiągnąć przy jedynie nieznacznym pogorszeniu jakości wyświetlanego obrazu. Amerykańska firma opracowała także mniej znane rozwiązanie – DLAA (Deep Learning Anti-Aliasing). Dzięki pracy pewnego modera możliwe jest zaimplementowanie jej do wielu tytułów obsługujących DLSS, co powinno pozytywnie wpłynąć na popularność techniki.
Karty graficzne NVIDIA GeForce RTX 50 SUPER mają ukazać się jeszcze w tym roku. To dobra wiadomość dla niecierpliwych graczy
Jaki procesor kupić? Co wybrać w cenie od 400 do 3500 złotych? Lepszy Intel czy AMD? Poradnik zakupowy na lipiec 2025
AMD Radeon RX 9070 XT nadal na szczycie listy bestsellerów w MindFactory. Również tańsze modele RDNA 4 są rozchwytywane
AMD planowało wydanie układu RDNA 3 mającego rywalizować z GeForce RTX 4090? Mamy zdjęcia prototypowego chłodzenia
Sterowniki NVIDIA 590.26 w wersji preview wprowadzają obsługę Smooth Motion dla kart GeForce RTX 4000