css
Arm C1 oraz Mali G1 - nowe serie rdzeni i układów graficznych dla smartfonów i tabletów. Lepsza obsługa AI i Ray Tracingu

Postęp związany z AI jest widoczny także w mobilnym świecie. Aktualnie wiele firm zmierza w stronę chipów, które będą w stanie odpowiednio dobrze, a zarazem lokalnie obsłużyć różne usługi z tego segmentu. Arm zaprezentowało nowe rdzenie z serii C1, które skupiają się właśnie na tym aspekcie, a które znajdą się na pokładzie nadchodzących procesorów dla smartfonów. Przedstawiono też układy graficzne, które oprócz lepszej obsługi AI celują w wydajniejszą obsługę Ray Tracingu.
Arm Neoverse V3 i Neoverse N3 - nadchodzi nowa generacja rdzeni. Będą wykorzystane w procesorach obsługujących centra danych

Informowaliśmy ostatnio o współpracy pomiędzy firmami Arm i Samsung w kwestii opracowania kolejnej generacji rdzeni Cortex-X i Cortex-A. Nie są to jedyne rozwiązania sprzętowe, nad którym pracuje brytyjska firma. Ujawniono bowiem także nowe rdzenie Neoverse V3 i Neoverse N3, które będą w niedalekiej przyszłości bazą dla procesorów wykorzystywanych w centrach danych. Na rynek trafią też zintegrowane subsystemy CSS (Compute Subsystems) z tymi rdzeniami.
Test Battlefield 6 - Analiza jakości obrazu, wydajności DLSS 4 oraz wpływu Multi Frame Generation na opóźnienia systemowe
Ile potrzeba pamięci RAM do gier? Porównanie wydajności 16, 32 i 64 GB pamięci RAM - Czy więcej oznacza szybciej?
Test wydajności Battlefield 6 - Wymagania sprzętowe nie zabijają, ale graficznie również bez fajerwerków
Pudełko, sprzęt i dokumentacja - czy potrzeba czegoś więcej? Sony i Apple pokazują, że nie. W ślad za ładowarkami mogą iść przewody...
Pierwsze recenzje techniczne gry Silent Hill f pokazują moc Unreal Engine 5. Konsola PlayStation 5 ze skalowaniem z 360p