Zgłoś błąd
X
Zanim wyślesz zgłoszenie, upewnij się że przyczyną problemów nie jest dodatek blokujący reklamy.
Błędy w spisie treści artykułu zgłaszaj jako "błąd w TREŚCI".
Typ zgłoszenia
Treść zgłoszenia
Twój email (opcjonalnie)
Nie wypełniaj tego pola
.
Załóż konto
EnglishDeutschукраїнськийFrançaisEspañol中国

Gothic Remake - twórca opowiada o pracach nad grą, kierunku jej rozwoju i wpływie wersji demo. Górnicza Dolina w połowie drogi

Szymon Góraj | 22-02-2023 20:00 |

Gothic Remake - twórca opowiada o pracach nad grą, kierunku jej rozwoju i wpływie wersji demo. Górnicza Dolina w połowie drogi Nowa wersja kultowej gry Piranha Bytes wciąż powstaje, i chociaż nie znamy dokładnej daty premiery, twórcy dość regularnie dzielą się z nami kolejnymi informacjami. Zdecydowanie trudno im będzie sprostać fanowskim oczekiwaniom, nabudowanym w sporej mierze na efekcie nostalgii, ale jak na razie dotychczasowe materiały wyglądają całkiem nieźle. Ostatnio zaś pojawił się obszerny wywiad z jedną z ważniejszych osób w tamtej ekipie, który z kolei został przetłumaczony przez jeden z polskich serwisów związanych z dziedzictwem Piranha Bytes.

Prace nad Gothic Remake wciąż posuwają się do przodu. Na niemieckojęzycznej stronie TechRadar pojawił się obszerny wywiad z jednym z twórców na temat postępów gry.

Gothic Remake - twórca opowiada o pracach nad grą, kierunku jej rozwoju i wpływie wersji demo. Górnicza Dolina w połowie drogi  [1]

Diablo IV - opublikowano filmik przybliżający budowę świata gry oraz przeciwników, na których natrafimy podczas rozgrywki

Niemiecki oddział portalu TechRadar przeprowadził wywiad z Reinhardem Pollice, który pełni obowiązki dyrektora biznesowego THQ Nordic i zarazem kierownikiem hiszpańskiego studia Alkimia Interactive. Dzięki polskiej stronie Gothic Up otrzymaliśmy przetłumaczoną wersję tej rozmowy. Pollice zaznaczył przede wszystkim, że 45-osobowy zespół znajduje się w połowie drogi do celu, a zatem "idealnie w terminie".  O ile żaden z aspektów gry nie został ukończony w 100%, o tyle w fazie końcowej prac znajduje się Stary Obóz. Największy nacisk jest teraz kładziony na aspekty graficzne oraz sztuczną inteligencję, z której jakości w swoim czasie słynął oryginał. "Oprócz tego nasze wewnętrzne standardy są również bardzo wysokie. Dotyczą one przede wszystkim jakości animacji, zwłaszcza systemu poruszania się. Tego jak gracz radzi sobie z kontrolowaną postacią, jak ją postrzega, jak reaguje ona na polecenia i jak realistyczne są przejścia między animacjami" - podkreśla Pollice.

Gothic Remake - twórca opowiada o pracach nad grą, kierunku jej rozwoju i wpływie wersji demo. Górnicza Dolina w połowie drogi  [2]

Resident Evil 4 otrzyma pełnoprawną wersję VR, działającą z goglami PlayStation VR2 i to za darmo

Twórcy pracują także chociażby nad kwestia motion capture i systemem walki, mającym przypominać ten z oryginału. Bardzo mocno rozwinięty ma zostać system magii, zarówno pod kątem wizualnym, jak i użytkowym: zaklęcia mają być związane z bogami, pojawi się opcja channelingu, kosztująca oczywiście więcej many. Walka dystansowa będzie miała zaś znamiona z Gothica 3. Pollice nawiązał również do niesławnej wersji demo Gothica. Stwierdził, że przyniosła ona oczekiwany efekt, bo dzięki reakcjom nań dowiedzieli się wiele o oczekiwaniach graczy. "Otrzymaliśmy ponad 30 000 odpowiedzi i jesteśmy za to bardzo wdzięczni społeczności. Ponieważ z tych danych mogliśmy zobaczyć, czego chcą gracze Gothica" - deweloperzy mają zwracać uwagę na każdy szczegół związany z grą, nawet czynność jedzenia jabłek. Jak dodaje, ów grywalny teaser został niemal całkowicie porzucony, za wyjątkiem kilku grafik. 

Źródło: Gothic Up
Bądź na bieżąco - obserwuj PurePC.pl na Google News
Zgłoś błąd
Liczba komentarzy: 9

Komentarze:

x Wydawca serwisu PurePC.pl informuje, że na swoich stronach www stosuje pliki cookies (tzw. ciasteczka). Kliknij zgadzam się, aby ta informacja nie pojawiała się więcej. Kliknij polityka cookies, aby dowiedzieć się więcej, w tym jak zarządzać plikami cookies za pośrednictwem swojej przeglądarki.