Zgłoś błąd
X
Zanim wyślesz zgłoszenie, upewnij się że przyczyną problemów nie jest dodatek blokujący reklamy.
Błędy w spisie treści artykułu zgłaszaj jako "błąd w TREŚCI".
Typ zgłoszenia
Treść zgłoszenia
Twój email (opcjonalnie)
Nie wypełniaj tego pola
.
Załóż konto
EnglishDeutschукраїнськийFrançaisEspañol中国

Diablo IV - opublikowano filmik przybliżający budowę świata gry oraz przeciwników, na których natrafimy podczas rozgrywki

Łukasz Stefaniak | 22-02-2023 14:30 |

Diablo IV - opublikowano filmik przybliżający budowę świata gry oraz przeciwników, na których natrafimy podczas rozgrywkiWielu graczy wiąże z nadchodzącym Diablo IV duże nadzieje. To będzie doskonała okazja dla Blizzarda, żeby zrehabilitować się po serii poważnych wpadek, do których dochodziło na przestrzeni ostatnich kilku lat. Amerykański deweloper robi wiele, żeby zainteresować graczy swoim nadchodzącym dziełem. Choć kulminacja kampanii promocyjnej dopiero przed nami, to niedawno opublikowany został filmik omawiający konstrukcję świata Sanktuarium i przybliżający przeciwników, z którymi przyjdzie nam się mierzyć.

Diablo IV otrzymało nowy filmik omawiający świat gry i przeciwników. Odwiedzimy co najmniej pięć zróżnicowanych obszarów. Można spodziewać się też bardziej rozbudowanego podłoża fabularnego.

Diablo IV - opublikowano filmik przybliżający budowę świata gry oraz przeciwników, na których natrafimy podczas rozgrywki [1]

Blizzard ujawnił oficjalne daty nadchodzącej otwartej bety Diablo IV i możliwość kupienia 66 centymetrowej statuetki z gry

Nadchodząca produkcja Blizzarda ma być niejako powrotem do korzeni. Publikowane dotychczas materiały jasno pokazują, że stylistyka gry mocno nawiązywać będzie do drugiej części. Można zatem oczekiwać mrocznego, posępnego i pełnego makabry świata, co powinno spodobać się osobom, które narzekały na zbyt kreskówkowy charakter Diablo III. Gra ma posiadać pięć unikatowych regionów, spośród których każdy będzie charakteryzował się własną florą i fauną. Deweloperzy zdradzili parę szczegółów dotyczących lokacji. Szczegóły na ich temat prezentujemy w poniższej tabeli.

Nazwa Opis
Kedżystan Pustynny region pełen wydm
Scosglen Deszczowy obszar inspirowany szkockimi motywami
Strzaskane Szczyty Zimowa lokacja wzorowana na rzeczywistych Karpatach
Suche Stepy Pustynny region wyróżniający się na tle Kedżystanu głównie większą górzystością
Hawezar Obszar obejmujący przede wszystkim mokradła

Diablo IV - w sieci krążą materiały wideo z gry. Są to cutscenki oraz zarejestrowane sesje motion capture

Można przypuszczać, że twórcy nie zdradzili wszystkiego i w grze będziemy mieli okazję zobaczyć też lokacje utrzymane w bardziej piekielnych klimatach. Warto zauważyć, że charakterystyka ujawnionych regionów mocno przypomina obszary dostępne w grze Diablo II, co zapewne nie jest spowodowane ani przypadkiem, ani lenistwem twórców. Gra ma cechować się otwartym światem, pozbawionym ekranów wczytywania. Co istotne, lokacje wewnętrzne także będą różniły się od siebie w zależności od regionu, który odwiedzimy.

Diablo IV - opublikowano filmik przybliżający budowę świata gry oraz przeciwników, na których natrafimy podczas rozgrywki [2]

Diablo IV - na serwerach Microsoftu pojawiła się data premiery wyczekiwanej gry hack'n'slash

Powrót do korzeni widać także w projektach potworów. Oprócz szeregu nowych przeciwników, w grze znajdziemy również starych znajomych, co jest miłym ukłonem dla weteranów serii. Co ciekawe, Diablo IV zaoferuje różne warianty tych samych oponentów, dostosowane pod kątem odwiedzanego regionu. Nie dojdzie zatem do sytuacji, w której w Strzaskanych Szczytach napotkamy identycznego przeciwnika, co na Suchych Stepach. Podczas eksploracji będziemy mogli także natrafić na bardzo dużych bossów, do których pokonania niezbędne będzie skorzystanie z pomocy innych graczy.

Diablo IV - opublikowano filmik przybliżający budowę świata gry oraz przeciwników, na których natrafimy podczas rozgrywki [3]

Co pokazano na The Game Awards? Trailery gier Diablo IV, Baldur's Gate 3, Armored Core 6, Final Fantasy XVI i wiele więcej

Wyróżnikiem najnowszej produkcji Blizzarda mają być długie i bogate fabularnie zadania poboczne. Seria nigdy nie słynęła ze zbyt skomplikowanej opowieści. Deweloperzy zapowiadają, że ten element zostanie znacząco rozbudowany. Pojawią się też oczywiście krótsze misje. Choć Diablo koncentruje się raczej na radosnym siekaniu setek przeciwników, to wprowadzenie na szerszą skalę elementów fabularnych może być ciekawym eksperymentem. Uwagę zwraca zwłaszcza duży nacisk na zadania poboczne, czyli coś, co nie było zbytnio rozwinięte w poprzednich odsłonach gry. Twórcy zapowiadają także bardzo dużą liczbę miast i wiosek, które można odwiedzić w trakcie wędrówek. Obszary te nie będą instancjonowane, co oznacza, że powszechne będą tam spotkania z innymi graczami.

Diablo IV - opublikowano filmik przybliżający budowę świata gry oraz przeciwników, na których natrafimy podczas rozgrywki [4]

Diablo IV będzie grą-usługą z sezonami i mikropłatnościami. Fani staroszkolnych hack'n'slashów mogą być zawiedzeni

Diablo IV zadebiutuje najprawdopodobniej 6 czerwca bieżącego roku. Gra zostanie wydana na PC oraz konsole obecnej i zeszłej generacji. Aktualnie można składać zamówienia przedpremierowe na tytuł. Trzeba liczyć się z wydatkiem rzędu 70 euro za standardowe wydanie, czyli w przeliczeniu ponad 330 zł. Jest to niemały wydatek, ale można spodziewać się, że tytuł będzie wspierany przez wiele lat po wydaniu. Premierę poprzedzą zamknięte i otwarte beta testy, które wystartują w drugiej połowie marca.

Źródło: YouTube
Bądź na bieżąco - obserwuj PurePC.pl na Google News
Zgłoś błąd
Liczba komentarzy: 73

Komentarze:

x Wydawca serwisu PurePC.pl informuje, że na swoich stronach www stosuje pliki cookies (tzw. ciasteczka). Kliknij zgadzam się, aby ta informacja nie pojawiała się więcej. Kliknij polityka cookies, aby dowiedzieć się więcej, w tym jak zarządzać plikami cookies za pośrednictwem swojej przeglądarki.