Zgłoś błąd
X
Zanim wyślesz zgłoszenie, upewnij się że przyczyną problemów nie jest dodatek blokujący reklamy.
Błędy w spisie treści artykułu zgłaszaj jako "błąd w TREŚCI".
Typ zgłoszenia
Treść zgłoszenia
Twój email (opcjonalnie)
Nie wypełniaj tego pola
.
Załóż konto
EnglishDeutschукраїнськийFrançaisEspañol中国

Atlas Fallen - garść informacji odnośnie RPG od twórców The Surge. Popracowano nad zsynchronizowanym trybem kooperacji

Szymon Góraj | 22-04-2023 16:00 |

Atlas Fallen - garść informacji odnośnie RPG od twórców The Surge. Popracowano nad zsynchronizowanym trybem kooperacjiA już wielu przygotowywało się na majowe wejście na rynek nowej gry twórców takich gier, jak Lords of the Fallen czy The Surge. Tymczasem pod koniec ubiegłego miesiąca deweloperzy powiadomili graczy o przesunięciu premiery aż do 10 sierpnia przez wzgląd na pilną konieczność dopracowania swojego projektu w odpowiednim stopniu. Nie przeszkodziło to jednak w informowaniu o statusie poszczególnych aspektów całkiem ambitnego tytułu.

W ostatnich dniach twórcy Atlas Fallen pojawili się z garścią istotnych informacji związanych z projektem - w tym obejmującą model kooperacji.

Atlas Fallen - garść informacji odnośnie RPG od twórców The Surge. Popracowano nad zsynchronizowanym trybem kooperacji [1]

Immortals of Aveum z bardzo wysokimi wymaganiami sprzętowymi na PC - GeForce RTX 2080 SUPER zalecany jako minimum

Jak wiemy od kilku dni, przejście Atlas Fallen ma zajmować od 20 do 25 godzin - aczkolwiek w przypadku chęci dotarcia do każdego zakamarka mapy czy zwyciężenia każdego przeciwnika w action RPG ten czas ma znacząco się wydłużyć. Szczególnie ciekawie prezentuje się koncept kooperacji. Gracz, który przyłączy się do sesji, ma być w pełni zsynchronizowany z jej gospodarzem. To oznacza obecność w trakcie starć z bossami, zaliczania questów, a nawet uwzględnienie w trakcie cutscenek. Poszczególne łupy i doświadczenie będą zaś dzielone między graczy. Poziom trudności będzie także różny w zależności od tego, czy wolimy samotne eskapady, czy raczej preferujemy starcia ze wsparciem towarzysza. 

Atlas Fallen - garść informacji odnośnie RPG od twórców The Surge. Popracowano nad zsynchronizowanym trybem kooperacji [2]

Street Fighter 6 - Capcom z kolejnymi materiałami obejmującymi nadchodzącą bijatykę. Dostępna wersja demo

Twórcy z Deck13 otwarcie deklarują chęć stworzenia mocnego, wieloplatformowego projektu, który docelowo ma stać się mocną marką z dużą szansą na wypuszczenie następnych części. Jeśli chodzi o konsolowe kwestie, na pewno są plany na dwa graficzne tryby. Chodzi oczywiście o klasyczny podział na koncentrujący się na rozdzielczości i grafice tryb jakości oraz wydajności - docelowo pozwalający osiągnąć 60 klatek na sekundę. Dotychczasowe materiały związane z Atlas Fallen dają pewne nadzieje, choć zważywszy na sporo niedawnych całkiem obiecujących IP, które ostatecznie nie spełniły oczekiwań, warto oczywiście podchodzić do sprawy z rezerwą.

Atlas Fallen - garść informacji odnośnie RPG od twórców The Surge. Popracowano nad zsynchronizowanym trybem kooperacji [3]

Atlas Fallen - garść informacji odnośnie RPG od twórców The Surge. Popracowano nad zsynchronizowanym trybem kooperacji [4]

Źródło: WCCFtech
Bądź na bieżąco - obserwuj PurePC.pl na Google News
Zgłoś błąd
Liczba komentarzy: 2

Komentarze:

x Wydawca serwisu PurePC.pl informuje, że na swoich stronach www stosuje pliki cookies (tzw. ciasteczka). Kliknij zgadzam się, aby ta informacja nie pojawiała się więcej. Kliknij polityka cookies, aby dowiedzieć się więcej, w tym jak zarządzać plikami cookies za pośrednictwem swojej przeglądarki.