The Last of Us: Part I doczekało się obsługi AMD FSR 3.1 wraz z Frame Generation. Gra może otrzymać również FSR 4
The Last of Us: Part I na premierę wersji PC, delikatnie mówiąc, nie poszczycił się wysoką jakością techniczną. Twórcy przez długi czas regularnie naprawiali i aktualizowali grę, aż w końcu doprowadzono stan techniczny do akceptowalnego poziomu. Niedługo na PC zadebiutuje także The Last of Us: Part II Remastered, tymczasem Naughty Dog dość nieoczekiwanie zaktualizowało pierwszą grę, dodając pełne wsparcie dla AMD FSR 3.1. Już teraz pojawiły się w sieci sugestie, że premiera tej aktualizacji teraz nie jest bynajmniej dziełem przypadku.
Najnowsza aktualizacja dla gry The Last of Us: Part I dodaje wsparcie dla techniki AMD FSR 3.1 wraz z tamtejszą wersją Frame Generation. Jednocześnie pojawiły się doniesienia sugerujące łatwą aktualizację z FSR 3.1 do FSR 4, co może mieć miejsce w przypadku omawianej gry.
AMD FSR 4 przetestowany w grze Ratchet & Clank: Rift Apart. Nowa wersja oferuje zauważalnie lepszą jakość skalowania
Aktualizacja 1.1.4 dla gry The Last of Us: Part I na PC, dodaje pełną obsługę techniki AMD FSR 3.1. Mowa jednocześnie o skalowaniu rozdzielczości jak i generatorze klatek. Dla posiadaczy kart innych niż GeForce RTX, zwłaszcza tych słabszych, nowa aktualizacja może przynieść pozytywny wpływ na wydajność. Jednocześnie jednak pojawiło się w sieci pytanie, dlaczego gra otrzymała pełną obsługę FSR 3.1 akurat teraz? Możliwe, że jest to związane ze zbliżającym się debiutem najnowszej wersji tejże techniki, czyli FSR 4.
AMD Radeon RX 9070 XT oficjalnie potwierdzony. Technika AMD FSR 4 będzie dostępna tylko dla kart RDNA 4
Według @Kepler_L2, sterownik dla kart RDNA 4 będzie w stanie szybko podmienić biblioteki .dll pakietu FSR 3.1 na FSR 4. Tym samym każda gra, która obecnie ma wsparcie dla FSR 3.1, będzie mogła otrzymać łatwy i przede wszystkim bardzo szybki upgrade do FSR 4. Kepler_L2 idzie o krok dalej i mówi wprost, że w dniu premiery FSR 4, lista obsługujących gier będzie dokładnie taka sama jak w przypadku listy gier z FSR 3.1. Dodanie pełnej obsługi dla tego ostatniego w grze The Last od Us sprawia, że w produkcja już w dniu premiery FSR 4 będzie mogła wykorzystać możliwości najnowszej wersji techniki skalowania. Oczywiście nadal będzie potrzebna najnowsza karta graficzna AMD Radeon RX 9070 (XT), bo tylko modele RDNA 4 mają otrzymać wsparcie.
So you're saying all FSR3.1 games will be day1 FSR4 games?
— VideoCardz.com (@VideoCardz) January 25, 2025
Yeah, it should just work™️
— Kepler (@Kepler_L2) January 25, 2025
Powiązane publikacje

Apple TV+ – filmowe i serialowe nowości VOD na kwiecień 2025. Wśród premier Znajomi i sąsiedzi, Ser od rządu oraz Carême
0
Max – filmowe i serialowe nowości VOD na 31 marca - 6 kwietnia 2025. Wśród premier Mission: Impossible i Egzorcyzmy Emily Rose
0
The Sinking City Remastered oficjalnie zapowiedziane. Gra trafi wkrótce na PC, PlayStation 5 oraz Xbox Series X|S
14
Kampania marketingowa GTA 6 rozpocznie się niedługo przed debiutem gry, co potwierdza prezes firmy Take Two
16