Zgłoś błąd
X
Zanim wyślesz zgłoszenie, upewnij się że przyczyną problemów nie jest dodatek blokujący reklamy.
Błędy w spisie treści artykułu zgłaszaj jako "błąd w TREŚCI".
Typ zgłoszenia
Treść zgłoszenia
Twój email (opcjonalnie)
Nie wypełniaj tego pola
Załóż konto
EnglishDeutschукраїнськийFrançaisEspañol中国

The Last of Us: Part I doczekało się obsługi AMD FSR 3.1 wraz z Frame Generation. Gra może otrzymać również FSR 4

Damian Marusiak | 26-01-2025 15:00 |

The Last of Us: Part I doczekało się obsługi AMD FSR 3.1 wraz z Frame Generation. Gra może otrzymać również FSR 4The Last of Us: Part I na premierę wersji PC, delikatnie mówiąc, nie poszczycił się wysoką jakością techniczną. Twórcy przez długi czas regularnie naprawiali i aktualizowali grę, aż w końcu doprowadzono stan techniczny do akceptowalnego poziomu. Niedługo na PC zadebiutuje także The Last of Us: Part II Remastered, tymczasem Naughty Dog dość nieoczekiwanie zaktualizowało pierwszą grę, dodając pełne wsparcie dla AMD FSR 3.1. Już teraz pojawiły się w sieci sugestie, że premiera tej aktualizacji teraz nie jest bynajmniej dziełem przypadku.

Najnowsza aktualizacja dla gry The Last of Us: Part I dodaje wsparcie dla techniki AMD FSR 3.1 wraz z tamtejszą wersją Frame Generation. Jednocześnie pojawiły się doniesienia sugerujące łatwą aktualizację z FSR 3.1 do FSR 4, co może mieć miejsce w przypadku omawianej gry.

The Last of Us: Part I doczekało się obsługi AMD FSR 3.1 wraz z Frame Generation. Gra może otrzymać również FSR 4 [1]

AMD FSR 4 przetestowany w grze Ratchet & Clank: Rift Apart. Nowa wersja oferuje zauważalnie lepszą jakość skalowania

Aktualizacja 1.1.4 dla gry The Last of Us: Part I na PC, dodaje pełną obsługę techniki AMD FSR 3.1. Mowa jednocześnie o skalowaniu rozdzielczości jak i generatorze klatek. Dla posiadaczy kart innych niż GeForce RTX, zwłaszcza tych słabszych, nowa aktualizacja może przynieść pozytywny wpływ na wydajność. Jednocześnie jednak pojawiło się w sieci pytanie, dlaczego gra otrzymała pełną obsługę FSR 3.1 akurat teraz? Możliwe, że jest to związane ze zbliżającym się debiutem najnowszej wersji tejże techniki, czyli FSR 4.

The Last of Us: Part I doczekało się obsługi AMD FSR 3.1 wraz z Frame Generation. Gra może otrzymać również FSR 4 [2]

AMD Radeon RX 9070 XT oficjalnie potwierdzony. Technika AMD FSR 4 będzie dostępna tylko dla kart RDNA 4

Według @Kepler_L2, sterownik dla kart RDNA 4 będzie w stanie szybko podmienić biblioteki .dll pakietu FSR 3.1 na FSR 4. Tym samym każda gra, która obecnie ma wsparcie dla FSR 3.1, będzie mogła otrzymać łatwy i przede wszystkim bardzo szybki upgrade do FSR 4. Kepler_L2 idzie o krok dalej i mówi wprost, że w dniu premiery FSR 4, lista obsługujących gier będzie dokładnie taka sama jak w przypadku listy gier z FSR 3.1. Dodanie pełnej obsługi dla tego ostatniego w grze The Last od Us sprawia, że w produkcja już w dniu premiery FSR 4 będzie mogła wykorzystać możliwości najnowszej wersji techniki skalowania. Oczywiście nadal będzie potrzebna najnowsza karta graficzna AMD Radeon RX 9070 (XT), bo tylko modele RDNA 4 mają otrzymać wsparcie.

Źródło: Steam, VideoCardz, X @Kepler_L2
Bądź na bieżąco - obserwuj PurePC.pl na Google News
Zgłoś błąd
Liczba komentarzy: 69

Komentarze:

x Wydawca serwisu PurePC.pl informuje, że na swoich stronach www stosuje pliki cookies (tzw. ciasteczka). Kliknij zgadzam się, aby ta informacja nie pojawiała się więcej. Kliknij polityka cookies, aby dowiedzieć się więcej, w tym jak zarządzać plikami cookies za pośrednictwem swojej przeglądarki.