scheduler
Intel opatentował technologię Software Defined Super Cores. Wyższa wydajność jednowątkowa bez rdzeni Performance?

Nie od dzisiaj wiadomo, że producenci procesorów szukają coraz to nowszych pomysłów, by zauważalnie podnosić wydajność swoich układów. Intel swego czasu zaczął wprowadzać hybrydową budowę procesorów, wykorzystując zarówno większe rdzenie Performance jak i mniejsze Efficient. AMD z kolei poszło w stronę 3D V-Cache, które potrafi solidnie podnieść wydajność w grach, wykorzystujących dodatkową pamięć cache L3. Wracając do Intela - firma opatentowała nową technologię, która w zamyśle...
Test Battlefield 6 - Analiza jakości obrazu, wydajności DLSS 4 oraz wpływu Multi Frame Generation na opóźnienia systemowe
Ile potrzeba pamięci RAM do gier? Porównanie wydajności 16, 32 i 64 GB pamięci RAM - Czy więcej oznacza szybciej?
Test wydajności Battlefield 6 - Wymagania sprzętowe nie zabijają, ale graficznie również bez fajerwerków
Pudełko, sprzęt i dokumentacja - czy potrzeba czegoś więcej? Sony i Apple pokazują, że nie. W ślad za ładowarkami mogą iść przewody...
Pierwsze recenzje techniczne gry Silent Hill f pokazują moc Unreal Engine 5. Konsola PlayStation 5 ze skalowaniem z 360p