platforma cyfrowa
Użytkownik SonixLegend przekroczył próg 40 000 gier w kolekcji na Steam otrzymując unikalną odznakę od Valve

Cyfrowa dystrybucja na stałe zmieniła rynek gier wideo. Platformy takie jak Steam oferują dostęp do dziesiątek tysięcy produkcji, od tytułów niezależnych po największe hity. Dla większości graczy jest to wygodny sposób na zakupy i zabawę. Istnieje jednak grupa użytkowników, dla których gromadzenie gier stało się celem samym w sobie. Traktują oni swoje cyfrowe biblioteki niczym kolekcjonerzy fizycznych wydań, dążąc do posiadania jak największej liczby tytułów.
Pat Gelsinger, były CEO Intela, został przewodniczącym zarządu i szefem technologii platformy Gloo, wspierającej wspólnoty religijne

Pat Gelsinger, były CEO Intela, podejmuje nowe wyzwanie zawodowe, obejmując ważne stanowisko w technologicznej platformie Gloo, skoncentrowanej na wsparciu organizacji religijnych. Jego bogate doświadczenie w branży technologicznej może przyczynić się do dynamicznego rozwoju tej platformy. Czy to początek nowego rozdziału w karierze byłego lidera giganta półprzewodników Intela? Przedstawiamy szczegóły i możliwe konsekwencje tej decyzji.
Test Battlefield 6 - Analiza jakości obrazu, wydajności DLSS 4 oraz wpływu Multi Frame Generation na opóźnienia systemowe
Ile potrzeba pamięci RAM do gier? Porównanie wydajności 16, 32 i 64 GB pamięci RAM - Czy więcej oznacza szybciej?
Test wydajności Battlefield 6 - Wymagania sprzętowe nie zabijają, ale graficznie również bez fajerwerków
Pudełko, sprzęt i dokumentacja - czy potrzeba czegoś więcej? Sony i Apple pokazują, że nie. W ślad za ładowarkami mogą iść przewody...
Pierwsze recenzje techniczne gry Silent Hill f pokazują moc Unreal Engine 5. Konsola PlayStation 5 ze skalowaniem z 360p