ebb software
Scorn otrzymał w końcu przybliżoną datę premiery - horror science fiction zadebiutuje jesienią 2022 na PC oraz Xbox Series X/S

Scorn pierwotnie zostało zapowiedziane w 2014 roku, jednak później na kilka lat o projekcie zrobiło się cicho. W międzyczasie twórcy ze studia Ebb Software zawarli porozumienie z Microsoftem, by gra trafiła w dniu premiery do usługi Xbox Game Pass. Developerzy zdecydowali się także porzucić wsparcie dla starej generacji, przygotowując swój projekt wyłącznie na PC oraz obecną już generację Xbox Series. Pomimo tego Scorn zaliczyło już kilka opóźnień, co wprowadziło sporo negatywnych opinii wśród...
Scorn na nowym gameplayu. Nie spodziewajcie się szybko premiery

Scorn zapowiada się na jedną z najciekawszych nowych marek nadchodzących miesięcy. Inspirowana twórczością H.R. Gigera, twórcy postaci Obcego, oraz polskiego malarza Zdzisława Beksińskiego gra, która powstaje na silniku Unreal Engine 4 w serbskim studiu niezależnym Ebb Software od kilku dobrych lat, nabiera coraz wyraźniejszych kształtów. Serwis Gamespot opublikował nowy, prawie 14-minutowy gameplay z wersji przeznaczonej na Xboksa Series X. Nie licząc klimatycznego zwiastuna udostępnionego z okazji...
Scorn na Xbox Series X – gra inspirowana twórczością H.R. Gigera

Podczas wczorajszej konferencji Inside Xbox firmy Microsoft zaprezentowano kilka interesujących gier. O niektórych, takich jak Vampire: The Masquerade – Bloodlines 2, Assassin’s Creed: Valhalla czy DiRT 5, pisaliśmy na łamach serwisu PurePC, ale to wcale nie koniec intrygujących tytułów planowanych także z myślą o konsoli Xbox Series X. Uwagę przykuwa Scorn, niezwykle klimatyczny i mający wywoływać ciarki na plecach lub wręcz obrzydzenie horror FPP inspirowany twórczością H.R. Gigera, znanego przede...
Test Battlefield 6 - Analiza jakości obrazu, wydajności DLSS 4 oraz wpływu Multi Frame Generation na opóźnienia systemowe
Ile potrzeba pamięci RAM do gier? Porównanie wydajności 16, 32 i 64 GB pamięci RAM - Czy więcej oznacza szybciej?
Test wydajności Battlefield 6 - Wymagania sprzętowe nie zabijają, ale graficznie również bez fajerwerków
Pudełko, sprzęt i dokumentacja - czy potrzeba czegoś więcej? Sony i Apple pokazują, że nie. W ślad za ładowarkami mogą iść przewody...
Pierwsze recenzje techniczne gry Silent Hill f pokazują moc Unreal Engine 5. Konsola PlayStation 5 ze skalowaniem z 360p