Scorn na nowym gameplayu. Nie spodziewajcie się szybko premiery
Scorn zapowiada się na jedną z najciekawszych nowych marek nadchodzących miesięcy. Inspirowana twórczością H.R. Gigera, twórcy postaci Obcego, oraz polskiego malarza Zdzisława Beksińskiego gra, która powstaje na silniku Unreal Engine 4 w serbskim studiu niezależnym Ebb Software od kilku dobrych lat, nabiera coraz wyraźniejszych kształtów. Serwis Gamespot opublikował nowy, prawie 14-minutowy gameplay z wersji przeznaczonej na Xboksa Series X. Nie licząc klimatycznego zwiastuna udostępnionego z okazji majowej prezentacji Xbox 20/20, jest to pierwszy pokaz rozgrywki od… 2017 roku. Można byłoby przypuszczać, że premiera Scorn nastąpi w najbliższym czasie, ale niestety tak się nie stanie.
Premiera Scorn, intrygującego horroru FPP niezależnego studia Ebb Software, odbędzie się dopiero 2021 roku. Na osłodę otrzymaliśmy zupełnie nowy zapis rozgrywki, pierwszy od trzech lat.
Scorn na Xbox Series X – gra inspirowana twórczością H.R. Gigera
Firma Microsoft, która podjęła współpracę ze studiem Ebb Software, zasugerowała w sierpniu tego roku, gdy ujawniła listopadowy termin premiery konsoli nowej generacji, że Scorn może być tytułem startowym Xboksa Series X. Wszelkie nadzieje na premierę w tym roku zostały niestety brutalnie pogrzebane wraz z nowym gameplayem, który przynosi termin wydania gry, który ku naszemu niezadowoleniu został ustalony dopiero na bliżej niesprecyzowany okres 2021 roku.
SCORN na Xbox Series X zaoferuje rozdzielczość 4K oraz 60 FPS
Na pocieszenie dostaliśmy jednak obszerny zapis rozgrywki, który pokazuje, czym będzie Scorn i czego należy się po nim spodziewać. W oczy zdecydowanie rzuca się niesamowity styl artystyczny oprawy wizualnej i nie mniej intrygujące projekty potworów i broni. Nie będzie to sieczka pokroju Dooma – twórcy stawiają na powolne tempo rozgrywki, która nie będzie polegać tylko na strzelaniu, ale także - czy może raczej przede wszystkim - na rozwiązywaniu łamigłówek i odkrywaniu zakątków tajemniczego świata. Scorn zadebiutuje nie tylko na Xboksie Series X/S, ale także na komputerach osobistych i obie wersje mają obsługiwać ray tracing. Co więcej, tytuł będzie w dniu premiery dostępny w Xbox Game Pass zarówno na konsolach, jak i na PC.
Powiązane publikacje

StarCraft - nowa odsłona legendarnej serii może nie być tworzona przez zespół Blizzarda. Południowokoreańska firma na horyzoncie
13
Ghost of Yōtei - garść informacji o grze twórców Ghost of Tsushima. Nielinearna kampania, historia i inne
4
Klasyka Star Wars wchodzi do GOG Preservation Program, w tym Dark Forces, Battlefront i X-Wing. Wyprzedaż gier z uniwersum
10
The Elder Scrolls IV: Oblivion - Remastered bije rekordy. Zdobył 4 mln graczy w 4 dni. Tak wygląda odrodzenie legendy RPG
124