Zgłoś błąd
X
Zanim wyślesz zgłoszenie, upewnij się że przyczyną problemów nie jest dodatek blokujący reklamy.
Błędy w spisie treści artykułu zgłaszaj jako "błąd w TREŚCI".
Typ zgłoszenia
Treść zgłoszenia
Twój email (opcjonalnie)
Nie wypełniaj tego pola
.
Załóż konto
EnglishDeutschукраїнськийFrançaisEspañol中国

Starfield otrzyma wkrótce oficjalne wsparcie dla technik skalowania NVIDIA DLSS 3 oraz AMD FSR 3 z Frame Generation

Damian Marusiak | 02-11-2023 12:00 |

Starfield otrzyma wkrótce oficjalne wsparcie dla technik skalowania NVIDIA DLSS 3 oraz AMD FSR 3 z Frame GenerationStarfield zadebiutował na rynku we wrześniu tego roku i bez wątpienia okazał się jedną z największych premier 2023 roku. Na chwilę obecną gra oferuje oficjalną obsługę techniki AMD FSR 2 na PC (konsole Xbox również korzystają z tego rozwiązania), natomiast NVIDIA DLSS została wprowadzona w ramach nieoficjalnej modyfikacji. Bethesda w końcu potwierdza finalizację prac nad implementacją DLSS i przy okazji wskazuje na kilka nowości, które pojawią się w najbliższym czasie.

W przyszłym tygodniu Starfield otrzyma aktualizację typu beta na Steamie, dodającą obsługę techniki NVIDIA DLSS z Frame Generation. Niedługo później do gry trafi także AMD FSR 3 z Fluid Motion Frames.

Starfield otrzyma wkrótce oficjalne wsparcie dla technik skalowania NVIDIA DLSS 3 oraz AMD FSR 3 z Frame Generation [1]

Starfield - twórcy pochwalili się łączną liczbą nabywców gry. Gra po dwóch tygodniach tylko zyskała na popularności

Bethesda na swoich kanałach społecznościowych potwierdziła, iż w przyszłym tygodniu Starfield doczeka się nowej aktualizacji. Patch wprowadzi obsługę techniki NVIDIA DLSS wraz z Frame Generation. Biorąc pod uwagę jakość optymalizacji, posiadacze kart NVIDIA GeForce RTX z pewnością skorzystają ze swojego rozwiązania. Aktualizacja ponadto wprowadzi możliwość modyfikacji ustawień związanych z trybem HDR oraz ogólnie jakością obrazu. Początkowo aktualizacja zostanie wprowadzona tylko na Steam, w ramach kanału Beta. Niedługo później będzie udostępniona dla wszystkich graczy PC.

Starfield - fanowska społeczność wypuszcza pierwszego większego patcha. Naprawia on wiele usterek i błędów z gry

Bethesda potwierdza ponadto prace nad implementacją konkurencyjnej techniki AMD FSR 3 z Fluid Motion Frames (przez wielu również nazywanej Frame Generation). Jest to zatem kolejna produkcja, która otrzyma FSR 3 (AMD o Starfieldzie nie wspominało w momencie premiery techniki). FSR 3 w najbliższym czasie trafi również do gry Avatar: Frontiers of Pandora. Obecnie jednak producent nie podaje dokładnej daty premiery FSR 3 w swojej grze.

Źródło: Bethesda
Bądź na bieżąco - obserwuj PurePC.pl na Google News
Zgłoś błąd
Liczba komentarzy: 63

Komentarze:

x Wydawca serwisu PurePC.pl informuje, że na swoich stronach www stosuje pliki cookies (tzw. ciasteczka). Kliknij zgadzam się, aby ta informacja nie pojawiała się więcej. Kliknij polityka cookies, aby dowiedzieć się więcej, w tym jak zarządzać plikami cookies za pośrednictwem swojej przeglądarki.