Netflix sięga w kosmos. Materiały NASA+ już latem 2025 z transmisją startów rakiet i widokami Ziemi z ISS
Netflix ogłosił przełomowe partnerstwo z NASA, które wprowadzi nowy wymiar treści na żywo do jego oferty. Latem 2025 roku subskrybenci platformy otrzymają dostęp do transmisji z kosmosu w ramach współpracy z agencją kosmiczną. To kolejny krok Netflix w kierunku rozszerzania portfolio materiałów na żywo po wcześniejszych inwestycjach w sport i wydarzenia specjalne. Partnerstwo ma na celu udostępnienie eksploracji kosmosu odbiorcom na świecie.
Ustawa o przestrzeni kosmicznej z 1958 roku zobowiązuje nas do dzielenia się historią eksploracji kosmosu z jak najszerszą publicznością - Rebecca Sirmons, dyrektor generalna NASA+.
Wiosna na Marsie obfituje w niesamowite zjawiska. NASA zdradza, że koniec zimy jest pełen wybuchów, lawin oraz silnych wiatrów
Netflix i NASA ogłosiły strategiczne partnerstwo, dzięki któremu transmisje na żywo z programu NASA+ zostaną wprowadzone do oferty platformy streamingowej. Współpraca ruszy już latem 2025 roku, umożliwiając subskrybentom oglądanie startów rakiet, spacerów astronautów, a nawet widoków Ziemi z ISS (International Space Station) w czasie rzeczywistym. NASA+ to bezpłatna platforma streamingowa uruchomiona w listopadzie 2023 roku, oferująca transmisje na żywo, dokumenty i programy oryginalne związane z misjami kosmicznymi. Platforma dostępna jest bez reklam przez aplikację NASA i stronę internetową agencji. Współpraca z Netflix ma na celu dotarcie do globalnej publiczności liczącej ponad 700 mln użytkowników.
Znakomite zdjęcia galaktyk NGC 5643 i UGC 10043. NASA po raz kolejny chwali się możliwościami teleskopu Hubble'a
Współpraca wpisuje się w strategię Netflix, która dotyczy zwiększania dostępności treści na żywo. Platforma zainwestowała już w transmisje sportowe, włączając umowy z NFL na mecze w Boże Narodzenie, jak również w dziesięcioletni kontrakt z WWE Raw, który kosztował ją 5 mld dolarów. Netflix testuje również inne formy materiałów prezentowanych na żywo, współpracując z francuską stacją TF1 przy transmisjach wydarzeń sportowych i programów rozrywkowych. Decyzja NASA o partnerstwie z komercyjnymi platformami streamingowymi ma na celu zwiększenie dostępności treści kosmicznych. Agencja współpracuje już z Prime Video, gdzie uruchomiła kanał FAST, oraz utrzymuje aktywną obecność na YouTube. NASA+ pozostanie bezpłatne i dostępne przez własne kanały agencji, a Netflix stanie się dodatkowym medium.
Powiązane publikacje

Ten zespół rockowy to kompletna fikcja, ale ma więcej słuchaczy niż większość prawdziwych artystów. Spotify ukrywa prawdę?
36
Apple TV+ – filmowe i serialowe nowości VOD na lipiec 2025. Wśród premier Snoopy, 3. sezon Fundacji oraz 4. sezon Acapulco
1
Max – filmowe i serialowe nowości VOD na 30 czerwca - 6 lipca 2025. Wśród premier Grzesznicy, Mr. & Mrs. Smith, Juno oraz Jumanji
0
Aktor głosowy z Assassin's Creed IV: Black Flag potwierdza nadchodzącą premierę remake'u popularnej czwórki
24