Zgłoś błąd
X
Zanim wyślesz zgłoszenie, upewnij się że przyczyną problemów nie jest dodatek blokujący reklamy.
Błędy w spisie treści artykułu zgłaszaj jako "błąd w TREŚCI".
Typ zgłoszenia
Treść zgłoszenia
Twój email (opcjonalnie)
Nie wypełniaj tego pola
.
Załóż konto
EnglishDeutschукраїнськийFrançaisEspañol中国

Sackboy: A Big Adventure z aktualizacją na PC dodającą obsługę DLSS 3 oraz Shader Execution Reordering (SER)

Damian Marusiak | 17-03-2023 14:30 |

Sackboy: A Big Adventure z aktualizacją na PC dodającą obsługę DLSS 3 oraz Shader Execution Reordering (SER)Sackboy: A Big Adventure (Sackboy: Wielka Przygoda w polskim tłumaczeniu) to jedna z produkcji PlayStation Studios, która w ubiegłym roku zadebiutowała na PC. Gra z gatunku platformówek 3D otrzymała wsparcie dla Ray Tracingu na komputerach osobistych. Śledzenie promieni zostało wykorzystane do lepszej jakości cieni, odbić oraz okluzji otoczenia. Studio Sumo Digital opublikowało nową aktualizację dla PC wersji Sackboya i z niektórych nowości skorzystają posiadacze kart NVIDIA GeForce RTX 4000.

Sackboy: A Big Adventure otrzymał na PC aktualizację dodającą obsługę techniki DLSS 3 oraz funkcji Shader Execution Reordering (SER). Z obu nowinek skorzystają posiadacze kart NVIDIA GeForce RTX 4000.

Sackboy: A Big Adventure z aktualizacją na PC dodającą obsługę DLSS 3 oraz Shader Execution Reordering (SER) [1]

Diablo 4, Redfall, Forza Horizon 5 - kolejne gry otrzymają obsługę DLSS 3. Frame Generation trafi jako wtyczka do Unreal Engine 5

Po pierwsze, Sackboy: A Big Adventure otrzymał obsługę techniki DLSS 3. Dotychczas w grze mogliśmy skorzystać z DLSS 2, teraz natomiast doszła do tego obsługa Frame Generation. Sackboy jest kolejną grą z obsługą DLSS 3. Raptem wczoraj informowaliśmy, że najnowsza wersja techniki upscalingu obrazu trafi również do Forzy Horizon 5, Redfall oraz Diablo 4. Drugą i prawdopodobnie dużo ciekawszą nowością, jest wprowadzenie obsługi Shader Execution Reordering (w skrócie SER). To jedna z funkcjonalności, wprowadzonej w architekturze Ada Lovelace dla kart GeForce RTX 4000 oraz ich mobilnych odpowiedników.

Sackboy: A Big Adventure z aktualizacją na PC dodającą obsługę DLSS 3 oraz Shader Execution Reordering (SER) [2]

Cyberpunk 2077 otrzyma pełny Path Tracing na PC. NVIDIA oraz CD Projekt RED pokażą projekt na GDC 2023

Shader Execution Reordering - SER - można określić mianem kolejkowania operacji związanych z obsługą Ray Tracingu. Wdrożenie SER pomaga w lepszej hierarchii wykonywania obliczeń dla śledzenia promieni, co pozwala na zwiększenie wydajności kart graficznych, gdy RT jest aktywne. SER został wprowadzony dopiero w układach GeForce RTX 4000 i tylko najnowsza architektura to obsługuje. Ponadto konieczna jest ręczna implementacja tego rozwiązania do silników gier - z tego powodu obecnie praktycznie nie znajdziemy produkcji, w których SER byłby wdrożony na pełną skalę. Sackboy: A Big Adventure jest drugim tytułem (po Portal RTX) z dodanym wsparciem dla omawianej funkcjonalności. Z wcześniejszych deklaracji NVIDII wiemy także, że Shader Execution Reordering zostanie zaimplementowany do nowej wersji Cyberpunka 2077. Tej, w której wdrożony zostanie Path Tracing i która zostanie pokazana na najbliższym GDC 2023.

Sackboy: A Big Adventure z aktualizacją na PC dodającą obsługę DLSS 3 oraz Shader Execution Reordering (SER) [3]

Źródło: WCCFTech
Bądź na bieżąco - obserwuj PurePC.pl na Google News
Zgłoś błąd
Liczba komentarzy: 7

Komentarze:

x Wydawca serwisu PurePC.pl informuje, że na swoich stronach www stosuje pliki cookies (tzw. ciasteczka). Kliknij zgadzam się, aby ta informacja nie pojawiała się więcej. Kliknij polityka cookies, aby dowiedzieć się więcej, w tym jak zarządzać plikami cookies za pośrednictwem swojej przeglądarki.