Zgłoś błąd
X
Zanim wyślesz zgłoszenie, upewnij się że przyczyną problemów nie jest dodatek blokujący reklamy.
Błędy w spisie treści artykułu zgłaszaj jako "błąd w TREŚCI".
Typ zgłoszenia
Treść zgłoszenia
Twój email (opcjonalnie)
Nie wypełniaj tego pola
.
Załóż konto
EnglishDeutschукраїнськийFrançaisEspañol中国

Diablo 4, Redfall, Forza Horizon 5 - kolejne gry otrzymają obsługę DLSS 3. Frame Generation trafi jako wtyczka do Unreal Engine 5

Damian Marusiak | 16-03-2023 15:00 |

Diablo 4, Redfall, Forza Horizon 5 - kolejne gry otrzymają obsługę DLSS 3. Frame Generation trafi jako wtyczka do Unreal Engine 5NVIDIA DLSS 3 zadebiutowała w zeszłym roku, wraz z wprowadzeniem pierwszych kart graficznych GeForce RTX 4000. Obecnie dostępna jest dla trzech desktopowych kart: GeForce RTX 4090, GeForce RTX 4080 oraz GeForce RTX 4070 Ti, a także nowej generacji notebooków z układami GeForce RTX 4000 Laptop GPU. W ostatnich miesiącach kolejne produkcje zyskiwały wsparcie dla DLSS Super Resolution, Frame Generation oraz Reflex - wszystkie trzy elementy są częścią techniki znanej jako DLSS 3. Do takich gier jak Cyberpunk 2077, Wiedźmin 3: Dziki Gon, Dziedzictwo Hogwartu czy Atomic Heart, w najbliższych miesiącach dołączą kolejne gry. Przy okazji zbliżającej się konferencji GDC, NVIDIA poinformowała o jeszcze łatwiejszej implementacji DLSS 3, gdy developerzy skorzystają z silnika Unreal Engine 5.2.

DLSS 3 trafi do kolejnych gier, m.in. Diablo 4, Forza Horizon 5 oraz Redfall. Ponadto nowa wersja techniki DLSS Super Resolution wraz z Frame Generation oraz DLAA będzie dostępna jako otwarta wtyczka dla developerów gier oraz programów 3D, co w zamyśle ma ułatwić implementację DLSS do kolejnych gier czy oprogramowania.

Diablo 4, Redfall, Forza Horizon 5 - kolejne gry otrzymają obsługę DLSS 3. Frame Generation trafi jako wtyczka do Unreal Engine 5 [1]

AMD FSR 2.2 jest już dostępny w formie wtyczki dla silnika graficznego Unreal Engine

Diablo 4, Forza Horizon 5 oraz Redfall - to trzy duże produkcje AAA, które w najbliższych miesiącach otrzymają obsługę techniki NVIDIA DLSS 3. Wysoce oczekiwane Diablo IV oraz wampirzy Redfall otrzymają wsparcie w momencie premiery. Przypominamy, że nowa gra od studia Blizzard trafi na rynek 6 czerwca, natomiast produkcja developerów z Arkane pojawi się 2 maja i będzie dostępna również za pośrednictwem abonamentu Game Pass (PC oraz Xbox). Forza Horizon 5 już 28 marca otrzyma aktualizację dodającą obsługę techniki DLSS 3.

Diablo 4, Redfall, Forza Horizon 5 - kolejne gry otrzymają obsługę DLSS 3. Frame Generation trafi jako wtyczka do Unreal Engine 5 [2]

NVIDIA DLSS 3.1 - nowy pakiet bibliotek SDK wprowadza opcję automatycznej aktualizacji plików w grach

Przy okazji zbliżającej się konferencji Game Developers Conference (GDC 2023), NVIDIA poinformowała również o finalizacji prac nad implementacją wtyczki DLSS 3 dla silnika graficznego Unreal Engine 5.2. Dodatkowo producent potwierdza przygotowanie otwartych pluginów do wykorzystania w innych silnikach graficznych. Dzięki temu, dodanie nowej wersji techniki upscalingu wraz z Frame Generation będzie jeszcze łatwiejsze dla developerów gier oraz aplikacji 3D. Dostęp do publicznej wtyczki DLSS będzie oferowany za pośrednictwem platformy NVIDIA Streamline. Upubliczniona wersja będzie oferowała najnowszą i usprawnioną wersję DLSS, w tym także poszczególnych funkcjonalności: DLSS Frame Generation, DLSS Super Resolution z poprawionym trybem Ultra Performance (większa szczegółowość drobnych obiektów na ekranie oraz ulepszona ostrość obrazu) oraz metodę antyaliasingu znaną jako DLAA, wykorzystującą rdzenie Tensor dla lepszego wygładzania krawędzi.

Źródło: NVIDIA
Bądź na bieżąco - obserwuj PurePC.pl na Google News
Zgłoś błąd
Liczba komentarzy: 26

Komentarze:

x Wydawca serwisu PurePC.pl informuje, że na swoich stronach www stosuje pliki cookies (tzw. ciasteczka). Kliknij zgadzam się, aby ta informacja nie pojawiała się więcej. Kliknij polityka cookies, aby dowiedzieć się więcej, w tym jak zarządzać plikami cookies za pośrednictwem swojej przeglądarki.