Zgłoś błąd
X
Zanim wyślesz zgłoszenie, upewnij się że przyczyną problemów nie jest dodatek blokujący reklamy.
Błędy w spisie treści artykułu zgłaszaj jako "błąd w TREŚCI".
Typ zgłoszenia
Treść zgłoszenia
Twój email (opcjonalnie)
Nie wypełniaj tego pola
Załóż konto
EnglishDeutschукраїнськийFrançaisEspañol中国

Indiana Jones and the Great Circle otrzymało kolejnego dużego patcha. Dodano między innymi obsługę NVIDIA DLSS 4

Łukasz Stefaniak | 21-02-2025 12:30 |

Indiana Jones and the Great Circle otrzymało kolejnego dużego patcha. Dodano między innymi obsługę NVIDIA DLSS 4Wraz z konsumenckimi kartami graficznymi Blackwell na rynku zadebiutowała technika NVIDIA DLSS 4. Spora część funkcji, w tym nowy model Super Resolution, jest dostępna także na starszych układach. Deweloperzy dosyć szybko zaczęli implementować DLSS 4 w poszczególnych grach. Odpowiednia aktualizacja trafiła właśnie także do Indiana Jones and the Great Circle. Nie zabrakło oczywiście wsparcia dla Multi Frame Generation oraz innych ulepszeń.

Gra Indiana Jones and the Great Circle otrzymała aktualizację, która wprowadza wsparcie dla NVIDIA DLSS 4, AMD FSR 3.1 oraz Intel XeSS 1.4. Posiadacze kart AMD oraz Intela mogą też korzystać już z Path Tracingu.

Indiana Jones and the Great Circle otrzymało kolejnego dużego patcha. Dodano między innymiobsługę NVIDIA DLSS 4 [1]

NVIDIA GeForce RTX 5090 oraz RTX 5080 - Firma chwali się wydajnością kart w grze Indiana Jones i Wielki Krąg i z DLSS 4

Gra Indiana Jones and the Great Circle nie jest może produkcją wybitną, ale i tak prezentuje wysoki poziom. Doceniają to także fani znanego archeologa. Jakiś czas temu deweloperzy z MachineGames zapowiedzieli dodanie wsparcia dla techniki NVIDIA DLSS 4. Teraz plany te doczekały się realizacji. Najnowsza duża poprawka do gry wprowadziła funkcję Multi Frame Generation, która pozwala znacząco zwiększyć liczbę FPS-ów na kartach GeForce RTX 5000. Zaimplementowano także nowy model DLSS Super Resolution (a także DLAA), który oferuje znacznie wyższą jakość obrazu niż starsze rozwiązanie. Jest ponadto wsparcie dla najnowszej wersji Ray Reconstruction.

Indiana Jones and the Great Circle otrzymało kolejnego dużego patcha. Dodano między innymiobsługę NVIDIA DLSS 4 [2]

Test Indiana Jones and the Great Circle PC kontra Xbox Series X. Jakość Path Tracingu oraz skalowania NVIDIA DLSS

Indiana Jones and the Great Circle, dzięki udostępnionej poprawce, oferuje teraz również generowanie cieni z lokalnych źródeł światła przy udziale Path Tracingu. Do tej pory cienie tego typu były generowane tylko w przypadku słońca. Osoby, które nie mają wystarczająco potężnej karty graficznej wciąż mogą skorzystać ze starszego rozwiązania. Powód do zadowolenia powinni mieć także posiadacze układów AMD oraz Intela, ponieważ studio MachineGames postanowiło udostępnić na nich Path Tracing. W celu skorzystania z tej funkcji należy posiadać kartę z co najmniej 16 GB pamięci VRAM. Oprócz tego dodano wsparcie dla technik AMD FSR 3.1, Intel XeSS 1.4 oraz naprawiono szereg błędów w samej rozgrywce. Z pełną listą zmian można zapoznać się na odpowiedniej stronie w serwisie Steam.

Źródło: MachineGames
Bądź na bieżąco - obserwuj PurePC.pl na Google News
Zgłoś błąd
Liczba komentarzy: 34

Komentarze:

x Wydawca serwisu PurePC.pl informuje, że na swoich stronach www stosuje pliki cookies (tzw. ciasteczka). Kliknij zgadzam się, aby ta informacja nie pojawiała się więcej. Kliknij polityka cookies, aby dowiedzieć się więcej, w tym jak zarządzać plikami cookies za pośrednictwem swojej przeglądarki.