Zgłoś błąd
X
Zanim wyślesz zgłoszenie, upewnij się że przyczyną problemów nie jest dodatek blokujący reklamy.
Błędy w spisie treści artykułu zgłaszaj jako "błąd w TREŚCI".
Typ zgłoszenia
Treść zgłoszenia
Twój email (opcjonalnie)
Nie wypełniaj tego pola
.
Załóż konto
EnglishDeutschукраїнськийFrançaisEspañol中国

Horizon Forbidden West: Burning Shores - nowe ujęcia z gry. Twórcy chwalą się next-genowymi chmurami

Szymon Góraj | 29-03-2023 18:00 |

Horizon Forbidden West: Burning Shores - nowe ujęcia z gry. Twórcy chwalą się next-genowymi chmuramiDo premiery DLC hitu Guerilla Games, gdzie trafimy prosto do postapokaliptycznej wersji Hollywood, pozostały już równo trzy tygodnie. W międzyczasie zaś deweloperzy wraz z Sony starają się zamieścić jak najwięcej materiałów, które zachęcą nas do poszerzenia zawartości Forbidden West. Na pewno możemy liczyć na spory skok pod kątem widowiskowości tytułu. Szumnie zapowiadane są nowe usprawnienia do i tak dobrze wyglądającej podstawki.

Horizon Forbidden West: Burning Shores otrzymało kolejną technologiczną prezentację. Tym razem skupiono się przede wszystkim na aspekcie chmur, które mają wprowadzić znacznie więcej niż tylko puste widoczki. 

Horizon Forbidden West: Burning Shores - nowe ujęcia z gry. Twórcy chwalą się next-genowymi chmurami [1]

Horizon Forbidden West: Burning Shores na nowym zwiastunie. Poznaliśmy cenę i dodatki przedpremierowe

Jak się okazuje, deweloperzy pracowali nad przełomowymi pejzażami jeszcze w okolicach Horizon Zero Dawn, między innymi majstrując w edytorze nad różnego rodzaju efektami 3D. Ostatecznie jednak zrezygnowano wtedy z tak daleko sięgających pomysłów z powodu bariery technologicznej. Dopiero teraz, przy okazji dodatku Burning Shores, przekroczono owe ograniczenia, tworząc tzw.  “Frankencloudscapes” - chmury, które stanowią nie tylko tło, ale także dzięki swojej skomplikowanej strukturze elementy do eksploracji.

Horizon Forbidden West: Burning Shores - nowe ujęcia z gry. Twórcy chwalą się next-genowymi chmurami [2]

Horizon Forbidden West: Burning Shores - bardziej złożone miasta i większe bitwy. Jedna z sekwencji przekracza możliwości PS4

Ponownie Guerilla podkreśla konieczność zrobienia tego tylko i wyłącznie na PlayStation 5. Konsola poprzedniej generacji po prostu nie posiada mocy obliczeniowych, aby mierzyć się z takimi wyzwaniami. "Next-genowe chmury" wprowadzą specyficzną grę związaną z korelacją nieba i tego, co poniżej, wzorowaną na pracach XIX-wiecznego artysty Alberta Bierstadta, ale jednocześnie mają być istotniejszym elementem w samej rozgrywce. W nowym DLC Aloy ma dość często korzystać z latających maszyn, toteż wtedy będzie trafiała na różne niespodzianki wśród chmur - takie jak ukryte jaskinie czy tunele. Na razie nie otrzymaliśmy żadnego gameplayu, ale możemy się przyjrzeć samym grafikom.

Horizon Forbidden West: Burning Shores - nowe ujęcia z gry. Twórcy chwalą się next-genowymi chmurami [3]

Horizon Forbidden West: Burning Shores - nowe ujęcia z gry. Twórcy chwalą się next-genowymi chmurami [4]

Horizon Forbidden West: Burning Shores - nowe ujęcia z gry. Twórcy chwalą się next-genowymi chmurami [5]

Horizon Forbidden West: Burning Shores - nowe ujęcia z gry. Twórcy chwalą się next-genowymi chmurami [6]

Źródło: PlayStation
Bądź na bieżąco - obserwuj PurePC.pl na Google News
Zgłoś błąd
Liczba komentarzy: 11

Komentarze:

x Wydawca serwisu PurePC.pl informuje, że na swoich stronach www stosuje pliki cookies (tzw. ciasteczka). Kliknij zgadzam się, aby ta informacja nie pojawiała się więcej. Kliknij polityka cookies, aby dowiedzieć się więcej, w tym jak zarządzać plikami cookies za pośrednictwem swojej przeglądarki.