Zgłoś błąd
X
Zanim wyślesz zgłoszenie, upewnij się że przyczyną problemów nie jest dodatek blokujący reklamy.
Błędy w spisie treści artykułu zgłaszaj jako "błąd w TREŚCI".
Typ zgłoszenia
Treść zgłoszenia
Twój email (opcjonalnie)
Nie wypełniaj tego pola
Załóż konto
EnglishDeutschукраїнськийFrançaisEspañol中国

Ghost of Yōtei - garść informacji o grze twórców Ghost of Tsushima. Nielinearna kampania, historia i inne

Szymon Góraj | 30-04-2025 07:00 |

Ghost of Yōtei - garść informacji o grze twórców Ghost of Tsushima. Nielinearna kampania, historia i innePierwsze miesiące 2025 roku obfitowały w masę premier, ale te ostatnie wcale nie muszą być mniej interesujące. Zespół Sucker Punch idzie za ciosem po osiągnięciu największego sukcesu w swojej historii w postaci Ghost of Tsushima. Dlatego jeszcze tej jesieni doczekamy się tytułu, który może nie jest bezpośrednim sequelem, ale rozgrywać się będzie w tej samej rzeczywistości, tylko nieco później. A ostatnio dostaliśmy nowe informacje o Ghost of Yōtei.

Twórcy Ghost of Yōtei opowiedzieli co nieco o podejściu do narracji w grze, czy bardzo szczegółowym podejściu do prac nad grą.

Ghost of Yōtei - garść informacji o grze twórców Ghost of Tsushima. Nielinearna kampania, historia i inne [1]

Ghost of Yōtei - nowa gra od twórców Ghost of Tsushima zadebiutuje w 2025 roku na PlayStation 5 i PlayStation 5 Pro

Najnowsza zapowiedź podrzuciła nam kilka efektownych kadrów, wstępnie nakreśliła antagonistów i nade wszystko odsłoniła dokładną datę premiery. Ale jeszcze przed upływem miesiąca pojawiła się rozmowa z dyrektorami kreatywnymi Ghost of Yōtei. Deweloperzy Sucker Punch rozwinęli kilka punktów, dodając także kolejne. Jak można było już łatwo wywnioskować z dotychczasowych materiałów, potwierdzono, że głównym motywem będzie zemsta. Oś fabuły skupi się na traumie Atsu, której bliscy zostali zamordowani przez grupę znaną jako Yōtei Six, a ją samą zostawili na śmierć, jak już trailer zdążył to częściowo pokazać.

Ghost of Yōtei - garść informacji o grze twórców Ghost of Tsushima. Nielinearna kampania, historia i inne [2]

The Elder Scrolls IV: Oblivion - Remastered bije rekordy. Zdobył 4 mln graczy w 4 dni. Tak wygląda odrodzenie legendy RPG

Nate Fox i Jason Cornell zapewnili przy tym, że tak jak w przypadku Ghost of Tsushima, ich nowa gra będzie przesiąknięta lokalną atmosferą dzięki bardzo dokładnemu reasearchowi - na czele z analizą kultury Ainu. W tym celu wyruszyli nawet do Azji, by odpowiednio zbadać interesujące ich tematy. Wchodzi w to między innymi podróż do lokalnych muzeów, by zrozumieć ich specyficzny punkt widzenia. Co się tyczy narracji, czeka nas najbardziej nielinearny tytuł od tego studia. Członków Yōtei Six będziemy mogli pokonywać w dowolnej kolejności, co obiecuje niesamowitą swobodę rozgrywki. Zapoznamy się przy tym z zupełnie nowym systemem walki wręcz. Jeżeli zatem słowa twórców się spełnią, czeka nas ulepszona wersja ich gry z 2020 roku.

Ghost of Yōtei - garść informacji o grze twórców Ghost of Tsushima. Nielinearna kampania, historia i inne [3]

Źródło: VGC
Bądź na bieżąco - obserwuj PurePC.pl na Google News
Zgłoś błąd
Liczba komentarzy: 3

Komentarze:

x Wydawca serwisu PurePC.pl informuje, że na swoich stronach www stosuje pliki cookies (tzw. ciasteczka). Kliknij zgadzam się, aby ta informacja nie pojawiała się więcej. Kliknij polityka cookies, aby dowiedzieć się więcej, w tym jak zarządzać plikami cookies za pośrednictwem swojej przeglądarki.