CEO Razera po raz kolejny dementuje plotki na temat Christine
Amerykański producent sprzętu dla graczy, czyli firma Razer od dawna słynie z ambitnych projektów i planów zawładnięcia rynku, jednak bardzo często pomysły wspomnianej korporacji spotykają się twardą ścianą, jakiej nie można w żaden sposób przebić - tak jest niemal ze wszystkimi produktami i prototypami, które nie są myszkami, klawiaturami, słuchawkami albo podkładkami. Na styczniowych targach CES 2014 firma zaskoczyła wszystkich swoim śmiałym planem zrewolucjonizowania rynku komputerów PC, a mówimy tutaj o niczym innym jak projekcie Christine. Sam pomysł wzbudzał już ogromne wątpliwości i mało kto wierzy w rynkowy sukces produktu jeszcze przed jego premierą - niewątpliwie nie działa to na korzyść producenta, który co i rusz musi dementować plotki o zaprzestaniu rozwoju projektu Christine.
Rynkowy sukces, a może nawet sam debiut projektu Christine wydaje się mocno wątpliwy.
Jak się okazuje, na targach E3 w Los Angeles można było usłyszeć podobne opinie, co wyraźnie zmusiło do działania samego CEO Razera, czyli Min-Lianga Tana. Jedna z najważniejszych osób w firmie po raz kolejny oskarża producentów OEM o opieszałość i brak chęci do wprowadzenia "innowacji" - projekt Christine nie istnieje bez dostawców podzespołów, więc sukces platformy zależy tylko i wyłącznie od negocjacji Razera ze swoimi partnerami.
W wywiadzie dla serwisu Maximum PC, Min-Liang Tan zapewnia nas o zaawansowanych pracach przy projekcie, jednak po raz kolejny kładzie nacisk na producentów OEM. Na koniec pozostaje tylko dodać, że wciąż nie ustalono oficjalnej daty premiery finalnego produktu, a firma głęboko wierzy w sukces swojej inicjatywy.
Źródło: VR-Zone
Powiązane publikacje

Meta kontra FTC. Kevin Systrom ujawnia, że Mark Zuckerberg postrzegał Instagram jako zagrożenie dla Facebooka
23
OpenAI rozważa zakup przeglądarki Chrome od Google, co oznacza potencjalną rewolucję w dostępie do sztucznej inteligencji
22
Użytkownicy skarżą się, że ChatGPT zbyt często ich chwali. Czy sztuczna inteligencja przestała mówić prawdę?
44
Facebook traci znaczenie wśród młodszych pokoleń. Wewnętrzne e-maile Meta pokazują rosnące problemy z atrakcyjnością platformy
57