Assassin's Creed Origins otrzyma aktualizację, wykorzystującą możliwości konsol PlayStation 5 oraz Xbox Series
Po premierze Assassin's Creed Syndicate (2015 rok), który nie okazał się wybitnym hitem sprzedażowym, seria po raz pierwszy poszła na zasłużony odpoczynek. Dopiero w 2017 roku otrzymaliśmy nową grę o podtytule Origins, która okazała się znacząco odmieniona względem dotychczasowych odsłon. Była to także pierwsza gra, rozpoczynająca eksplorację okresu Starożytności, co było sporym powiewem świeżości w sadze Assassin's Creed. Formuła zapoczątkowana w Origins była potem wykorzystywana także w Assassin's Creed Odyssey oraz Valhalla. Ta ostatnia od dnia premiery działała na konsolach obecnej generacji w 60 FPS, podczas gdy Odyssey kilka miesięcy temu otrzymał stosowną aktualizację. Wkrótce do grona zaktualizowanych gier dołączy także Assassin's Creed Origins.
Ubisoft potwierdził, iż pracuje nad aktualizacją dla Assassin's Creed Origins, która doda wsparcie dla 60 FPS dla konsol obecnej generacji.
Test wydajności Assassin’s Creed: Origins - Problemy w Egipcie?
Gracze posiadający konsole PlayStation 5 oraz Xbox Series (S lub X) zasmakowali grania w 60 klatkach na sekundę, co w obecnej generacji zaczęło być w końcu standardem, a nie szokującą nowością. Nie brakuje opinii osób, które po przejściu na granie w 60 klatkach na sekundę ani myślą o powrocie do "mrocznych czasów", gdy maksymalny framerate sięgał 30 FPS. Ubisoft bardzo chętnie zaczął oferować możliwość grania w 60 klatkach. Najpierw w Assassin's Creed Valhalla, a potem także w innej nowości - Watch Dogs Legion. Aktualizację rozszerzono także o Assassin's Creed Odyssey, a już wkrótce (być może nawet na dniach?), odpowiedni patch pojawi się także dla gry Assassin's Creed Origins, przez wielu uważanej za najlepszą z nowej trylogii.
We are also looking into adding 60FPS support for Assassin's Creed Origins, so stay tuned!
— Assassin's Creed (@assassinscreed) December 21, 2021
Denuvo w Assassin's Creed: Origins zbyt mocno obciąża CPU?
Z okazji Assassin's Creed Day, Ubisoft potwierdził, iż trwają prace nad dodaniem możliwości gry w 60 klatkach na sekundę na konsolach obecnej generacji. W tym momencie tytuł działa w ramach wstecznej kompatybilności w maksymalnie 30 FPS. Liczymy, że patch pojawi się tak szybko jak to możliwe. Okres Starożytnego Egiptu jest rzadko wykorzystywany w grach i nie da się ukryć, że Ubisoft zaprezentował nam naprawdę klimatyczny świat, pełen ciekawostek dotyczących okresu, w którym żyli faraon Ptolemeusz XIII oraz Kleopatra. Możliwość grania w lepszej płynności z pewnością sprawi, że wielu graczy posiadających konsolę obecnej generacji ponownie wsiąknie w ten świat.
Powiązane publikacje

Ghost of Yōtei - garść informacji o grze twórców Ghost of Tsushima. Nielinearna kampania, historia i inne
3
Klasyka Star Wars wchodzi do GOG Preservation Program, w tym Dark Forces, Battlefront i X-Wing. Wyprzedaż gier z uniwersum
9
The Elder Scrolls IV: Oblivion - Remastered bije rekordy. Zdobył 4 mln graczy w 4 dni. Tak wygląda odrodzenie legendy RPG
124
La Quimera - gra otrzymała kiepskie pierwsze recenzje, po czym została wycofana na kilka godzin przed premierą
32