subskrypcja gier
Większość dzieci zamiast gier w pudełku, woli pod choinkę dostać cyfrowe waluty i subskrypcje
Raport Entertainment Software Association potwierdza badania wskazujące, że fizyczna sprzedaż gier umiera. Podczas gdy 72% dzieci w wieku od 10 do 17 lat w Stanach Zjednoczonych chce pod choinkę czegoś związanego z grami wideo (86% chłopców, 59% dziewcząt), to najbardziej pożądaną rzeczą jest... jakaś forma subskrypcji gier. Kolejnymi dwoma najpopularniejszymi prezentami są konsole (39%) oraz gamingowe akcesoria (32%).
Apple celowo spowalnia iPhone'y, choć nikogo o tym nie informuje. System iOS 18 ogranicza wydajność i odświeżanie ekranu
Elon Musk przedstawia transport przyszłości. Tesla Cybercab i Robovan to autonomiczne pojazdy o oryginalnym wyglądzie
Test procesorów AMD Ryzen 9 9950X i Ryzen 9 9900X z AGESA 1.2.0.2. Jest wzrost wydajności po redukcji opóźnień między CCD?
NVIDIA GeForce RTX 5070 oraz GeForce RTX 5060 - kolejne karty graficzne Blackwell z premierą blisko siebie
AMD Fluid Motion Frames 2 - generator klatek już oficjalnie. Stabilna wersja dostępna w AMD Software: Adrenalin Edition