Zgłoś błąd
X
Zanim wyślesz zgłoszenie, upewnij się że przyczyną problemów nie jest dodatek blokujący reklamy.
Błędy w spisie treści artykułu zgłaszaj jako "błąd w TREŚCI".
Typ zgłoszenia
Treść zgłoszenia
Twój email (opcjonalnie)
Nie wypełniaj tego pola
.
Załóż konto
EnglishDeutschукраїнськийFrançaisEspañol中国

Większość dzieci zamiast gier w pudełku, woli pod choinkę dostać cyfrowe waluty i subskrypcje

Dominik Wiśniewski | 29-11-2023 22:30 |

Większość dzieci zamiast gier w pudełku, woli pod choinkę dostać cyfrowe waluty i subskrypcjeRaport Entertainment Software Association potwierdza badania wskazujące, że fizyczna sprzedaż gier umiera. Podczas gdy 72% dzieci w wieku od 10 do 17 lat w Stanach Zjednoczonych chce pod choinkę czegoś związanego z grami wideo (86% chłopców, 59% dziewcząt), to najbardziej pożądaną rzeczą jest... jakaś forma subskrypcji gier. Kolejnymi dwoma najpopularniejszymi prezentami są konsole (39%) oraz gamingowe akcesoria (32%).

Podczas gdy 72% dzieci w wieku od 10 do 17 lat w Stanach Zjednoczonych chce pod choinkę czegoś związanego z grami wideo, to najbardziej pożądaną rzeczą jest... jakaś forma subskrypcji gier.

Większość dzieci zamiast gier w pudełku, woli pod choinkę dostać cyfrowe waluty i subskrypcje [1]

Microsoft wprowadził do sprzedaży okropnie brzydki sweter tematyczny z Windowsem XP. Jest tak brzydki... że już się wyprzedał

Kolejną pozycją na liście oczekiwanych prezentów są cyfrowe waluty w grach (taki prezent chciałoby dostać 29% ankietowanych amerykańskich dzieci). Może wydawać się bardzo dziwnym, że znajdują się one powyżej fizycznych gier, ale ogromna popularność produkcji takich jak Roblox i Fortnite wyjaśnia, dlaczego tak wielu z nich oczekuje w tym roku pod choinką właśnie wirtualnych pieniędzy. Gry wideo w formie pudełkowej oczekuje z kolei zaledwie 22% dzieci. Baza ankietowanych dzieci wynosiła 500 osób, ale także 500 dorosłych.

Większość dzieci zamiast gier w pudełku, woli pod choinkę dostać cyfrowe waluty i subskrypcje [2]

GTA The Trilogy The Definitive Edition za darmo dla abonentów platformy Netflix. Kiedy i na jakich platformach zagramy?

Spośród 57% rodziców rozważających zakup prezentów związanych z grami dla swoich dzieci, średnia kwota, którą planują wydać, wynosi 485 dolarów. Co więcej, jeden na trzech dorosłych przyznał, że planuje kupić gry wideo dla siebie lub innych. Co prawda badanie bazuje na nielicznym gronie ankietowanych, ale fizyczne gry od lat bezsprzecznie wymierają na rzecz cyfrowych alternatyw. Wszyscy wiemy, że stało się to dawno temu na PC, ale teraz tą samą drogą zaczynają podążać konsole, m.in. ze względu na brak napędu oraz gry sieciowe.

Źródło: Techspor
Bądź na bieżąco - obserwuj PurePC.pl na Google News
Zgłoś błąd
Liczba komentarzy: 81

Komentarze:

x Wydawca serwisu PurePC.pl informuje, że na swoich stronach www stosuje pliki cookies (tzw. ciasteczka). Kliknij zgadzam się, aby ta informacja nie pojawiała się więcej. Kliknij polityka cookies, aby dowiedzieć się więcej, w tym jak zarządzać plikami cookies za pośrednictwem swojej przeglądarki.