Terminator 2D: No Fate - dłuższy gameplay świetnie zapowiadającej się oldschoolowej platformówki z komentarzem jednego z twórców
Ciekawą sprawą jest to, że rozpoczęte przed dekadami kultowe uniwersum jest znacznie ciekawiej reprezentowane w najnowszych grach wideo niż filmach, które już dawno temu zjadły własny ogon. Poza choćby wielokrotnie tutaj wspominanym rodzimym Terminator: Resistance, mamy chociażby RTS Terminator: Dark Fate - Alliance, które zostało bardzo dobrze przyjęte. Na ten rok zaś Bitmap Bureau przygotowuje Terminator 2D: No Fate.
Terminator 2D: No Fate otrzymało kilkuminutowy materiał ukazujący kilka fragmentów rozgrywki, głównie z przyszłości.
Terminator 2D: No Fate - zapowiedź oldschoolowej gry platformowej. Odtworzymy kultowe sceny z filmu w retro oprawie
Porządnego retro nigdy zbyt wiele. Świat, w którym Skynet zagraża ludzkości, doczekał się ostatnio całkiem dobrych pozycji, ale tym razem naprawdę możemy zanurzyć się w atmosferze rodem z SF z lat 80. i 90., dostarczanej przez studio Bitmap Bureau. Na kanale IGN ukazał się ostatnio trwający nieco ponad cztery minuty gameplay, w którym główny programista i designer Mike Tucker oprowadza nas po swoim projekcie, dodając znacznie więcej kontekstu w stosunku do tego, co zdążyliśmy już ujrzeć na wcześniejszych materiałach i screenshotach:
Terminator: Survivors - Nacon opowiada o szczegółach nadchodzącej gry. Fabularny kontekst, PvE, Unreal Engine 5 i inne
Tym razem główny nacisk położono na wyeksponowanie mrocznej przyszłości, gdzie trwają rządy Skynetu. Jako lider ruchu oporu John Connor, przyjdzie nam mierzyć się z licznymi zagrożeniami - od modeli T-800, aż po większe mechy, będące na ogół bossami danych leveli. Wśród inspiracji znajdziemy serię Contra, Rolling Thunder, czy Shinobi. Większość rozgrywki to bieganie i strzelanie, z urozmaiceniami w postaci korzystania z osłon, John będzie mógł też stworzyć improwizowaną bombę. Co jakiś czas pojawią się sekwencje z pojazdami, do tego słynna scena z baru motocyklowego z drugiej części zostanie odtworzona w konwencji beat'em up. Co ciekawe, podczas gdy przy unikach John korzysta z klasycznego "rollowania", jego matka Sarah stosuje wślizgi, które jednocześnie mogą zmniejszyć dystans do wroga (co bywa przydatne, jako że jej manewr specjalny to atak wręcz). Premiera 5 września, więc do tej pory pewnie jeszcze coś zobaczymy, ale na razie wygląda to bardzo dobrze.
Powiązane publikacje

Chris Avellone powraca na dobre do branży. Legendarny twórca dołącza do Republic Games, by zająć się RPG w świecie dark fantasy
13
Resident Evil Requiem z nową zapowiedzią na Capcom Spotlight. Gra ma sprawić, że gracz będzie nieustannie czuł strach i niepokój
8
Steam Summer Sale 2025 - przegląd letnich ofert na wyprzedaży organizowanej przez Valve. Cyberpunk 2077 wyjątkowo tanio
50
Klasyki od 2K w Humble Bundle. Trylogie Mafia i BioShock tymczasowo do wzięcia w nowym pakiecie
6