star wars eclipse
Star Wars: Eclipse z kolejnymi problemami. Scenarzysta gry odchodzi z Quantic Dream i szykuje własny projekt
Czego by nie powiedzieć o uniwersum Gwiezdnych Wojen, rozwój kolejnych projektów na różnych popkulturowych płaszczyznach jest całkiem płynny (ich jakość to już nieco inny temat). Żeby daleko nie szukać, ostatnie lata obfitowały w sporo gier wideo w odległej galaktyce - od zupełnie nowych konceptów, poprzez kontynuacje, na odświeżonych wersjach kończąc. Najbardziej odległa i tajemnicza jest pozycja od Quantic Dream. Jak się okazuje, chyba też najbardziej problematyczna - bo stale pojawiają się...
Star Wars Eclipse - Quantic Dream opowiada o swoim projekcie. Twórcy będą kontynuować podejście znane z ich poprzednich gier
Quantic Dream to jeden z tych zespołów, które mogą pochwalić się praktycznie niepodrabialnym stylem. Niezależnie od tego, czy przepadamy za ich kolejnymi projektami, czy raczej nie do końca pasuje nam ich filozofia tworzenia gier, zdążyli już całkiem nieźle odznaczyć się w branży. Inna sprawa, że ostatnie lata przyniosły im więcej kontrowersji niż sukcesów. Obecnie zaś czekamy na dość odległą premierę tytułu w uniwersum Gwiezdnych Wojen.
Star Wars Eclipse - informator z nowymi doniesieniami o grze Quantic Dream. Możemy czekać na nią całkiem długo
Uniwersum Gwiezdnych Wojen stale rozbudowuje się poprzez każde media - w tym gry wideo. Choćby w tym roku pojawił się interesujący, choć pełen technicznych problemów Star Wars Jedi: Survivor, czekamy zaś m.in. na obiecujące Star Wars: Outlaws - pierwszą grę franczyzy z otwartym światem - a przecież gdzieś w oddali przygotowywana jest gra od twórców znakomitego Detroit: Become Human. Wygląda jednak na to, że czekać będziemy na nią dość długo.



























AMD potwierdza: karty graficzne Radeon RX 5000 i RX 6000 nie otrzymają już nowych funkcji i optymalizacji gier
Test Battlefield 6 - Analiza jakości obrazu, wydajności DLSS 4 oraz wpływu Multi Frame Generation na opóźnienia systemowe
Test wydajności Battlefield 6 - Wymagania sprzętowe nie zabijają, ale graficznie również bez fajerwerków
Pudełko, sprzęt i dokumentacja - czy potrzeba czegoś więcej? Sony i Apple pokazują, że nie. W ślad za ładowarkami mogą iść przewody...
TOP 10 gier, które zyskały po latach. Początkowo były unikane przez graczy, dziś uważane są za klasyki