Zgłoś błąd
X
Zanim wyślesz zgłoszenie, upewnij się że przyczyną problemów nie jest dodatek blokujący reklamy.
Błędy w spisie treści artykułu zgłaszaj jako "błąd w TREŚCI".
Typ zgłoszenia
Treść zgłoszenia
Twój email (opcjonalnie)
Nie wypełniaj tego pola
Załóż konto
EnglishDeutschукраїнськийFrançaisEspañol中国
 

mafia 4

Gamescom Opening Night Live - Indiana Jones z konkretami, Mafia 4 wchodzi na salony i inne kluczowe punkty wydarzenia

 Gamescom Opening Night Live - Indiana Jones z konkretami, Mafia 4 wchodzi na salony i inne kluczowe punkty wydarzenia

Przed nami całkiem intensywne miesiące w branży, choć jeszcze niedawno zdawało się, że rok 2024 będzie straszliwą stypą. Owszem, wciąż nie dorównuje poprzedniemu pod kątem najbardziej widowiskowych hitów, aczkolwiek zdecydowanie jest w czym wybierać, a finalny kwartał da mnóstwo ciekawych opcji. Na tym w dużej mierze skupiono się w trakcie Gamescom Opening Night Live. Dostaliśmy solidną dawkę mniej i bardziej interesujących materiałów.

Mafia 4 - wiemy dokąd zabierze nas nowa gra studia Hangar 13. Będą też gameplay'owe zmiany

Mafia 4 - wiemy dokąd zabierze nas nowa gra studia Hangar 13. Będą też gameplay'owe zmiany

Nieco ponad tydzień temu serwis Kotaku doniósł, że gra pt. Mafia 4 jest już w produkcji, a fabularnie ma być ona prequelem całej trylogii. Wskazywałoby to np. na osadzenie akcji we wczesnym okresie międzywojennym, choćby w latach 20. XX wieku. Teraz z kolei, za sprawą informacji zawartych w podcaście pt. XboxEra pojawiły się kolejne, zazębiające się z poprzednimi przecieki. Zgodnie z nimi, gra przeniesie nas na Sycylię z pogranicza XIX i XX wieku. Wiadomo także, że deweloperzy zdecydowali się opowiedzieć...

Mafia 4 w produkcji. Tytuł ma powstawać na Unreal Engine 5. Znamy też umiejscowienie fabuły w czasie

Mafia 4 w produkcji. Tytuł ma powstawać na Unreal Engine 5. Znamy też umiejscowienie fabuły w czasie

Serwis Kotaku (a właściwie jego anonimowe źródła) zdradza, że gra pt. Mafia 4 jest już w produkcji. Redaktorzy serwisu twierdzą, iż kodową nazwą nowej gry jest Nero, a fabularnie ma być ona prequelem całej trylogii. Może to oznaczać osadzenie akcji we wczesnym okresie międzywojennym, np. w latach 20. XX wieku. Co ważne, produkcja nie powstaje na autorskim silniku z trzeciej części, a twórcy opierają się na Unreal Engine 5. Patrząc wstecz (na Mafię 3 oraz na Mafię: Wersję Ostateczną), odejście...

x Wydawca serwisu PurePC.pl informuje, że na swoich stronach www stosuje pliki cookies (tzw. ciasteczka). Kliknij zgadzam się, aby ta informacja nie pojawiała się więcej. Kliknij polityka cookies, aby dowiedzieć się więcej, w tym jak zarządzać plikami cookies za pośrednictwem swojej przeglądarki.