Reklamy dotarły na Threads. Chwilowo zobaczą je tylko wybrane osoby, ale z czasem trafią do wszystkich użytkowników
Threads to stosunkowo młody serwis społecznościowy, za którego stworzenie odpowiada firma Meta. Został on bowiem wprowadzony na rynek w lipcu, choć w krajach należących do Unii Europejskiej pojawił się dopiero w grudniu 2023 roku. Dziś platforma może się pochwalić przeszło 300 mln aktywnych użytkowników w każdym miesiącu. Aby zapewnić im spersonalizowane doświadczenie, Meta ogłosiła, że wprowadza reklamy, które są niezbędne w tym celu.
Na platformie Threads zaczynają się pojawiać reklamy. Początkowo w ramach testu, aby firma Meta mogła "rozeznać się w terenie" i tylko na wybranych rynkach, ale z czasem sytuacja ulegnie zmianie.
Platforma Threads ma się lepiej niż wcześniej. Mark Zuckerberg pochwalił się obecną liczbą aktywnych użytkowników
"Ludzie przychodzą do Mety po spersonalizowane doświadczenie, które pomoże im odkryć firmy oraz treści, które kochają - reklamy są kluczowym elementem, aby to umożliwić" - takimi słowami przedsiębiorstwo Marka Zuckerberga przedstawia dobre strony reklam, które są właśnie wprowadzane na platformie Threads. Aktualnie mowa o fazie testowej, więc omawiane treści sponsorowane pojawią się wybranym użytkownikom na konkretnych rynkach, a przy tym ilość reklamodawców też jest ograniczona. Ci ostatni mogą w łatwy sposób przenieść utworzone wcześniej kampanie reklamowe z innych platform od Mety na Threads. Z kolei konsumenci, to znaczy użytkownicy, będą mogli określić, jakie treści się im podobają, a jakie wolą ukryć .
Meta płaci użytkownikom za popularne posty na Threads. Zarobki influencerów mogą sięgnąć nawet 20 tys. zł
Reklamy na Threads występują obecnie tylko w formie grafik, tak jak to widać na załączonym obrazku powyżej. Z czasem ten eksperyment prowadzony na niewielką skalę się rozrośnie i każdy będzie miał możliwość zapoznać się z reklamami podczas przeglądania "wątków". Jeżeli sami będziemy chcieli reklamować swoje produkty na tej platformie, to będziemy w stanie poniekąd ustalić, obok jakich treści organicznych może, a obok jak nie powinna pojawiać się nasza reklama (filtr asortymentu - więcej o tej opcji przeczytamy pod tym adresem).
Powiązane publikacje

YouTube wprowadza AI Super Resolution, czyli automatyczne skalowanie starych filmów do HD i 4K dzięki sztucznej inteligencji
37
Meta przyłapana na pobieraniu filmów dla dorosłych? Odpowiedź giganta zaskoczy was bardziej niż same zarzuty
20
Google AI Overview i Gemini cytują inne domeny niż tradycyjna wyszukiwarka. Naukowcy odkryli ukryte mechanizmy
16
Naprawdę wiesz co Twoje dzieci robią w sieci? Raport NASK o nastolatkach odsłania prawdę, której rodzice nie chcą znać
40







![Reklamy dotarły na Threads. Chwilowo zobaczą je tylko wybrane osoby, ale z czasem trafią do wszystkich użytkowników [1]](/image/news/2025/01/25_reklamy_dotarly_na_threads_chwilowo_zobacza_je_tylko_wybrane_osoby_ale_z_czasem_trafia_do_wszystkich_uzytkownikow_0.jpg)
![Reklamy dotarły na Threads. Chwilowo zobaczą je tylko wybrane osoby, ale z czasem trafią do wszystkich użytkowników [2]](/image/news/2025/01/25_reklamy_dotarly_na_threads_chwilowo_zobacza_je_tylko_wybrane_osoby_ale_z_czasem_trafia_do_wszystkich_uzytkownikow_1.jpg)





