Zgłoś błąd
X
Zanim wyślesz zgłoszenie, upewnij się że przyczyną problemów nie jest dodatek blokujący reklamy.
Błędy w spisie treści artykułu zgłaszaj jako "błąd w TREŚCI".
Typ zgłoszenia
Treść zgłoszenia
Twój email (opcjonalnie)
Nie wypełniaj tego pola
.
Załóż konto
EnglishDeutschукраїнськийFrançaisEspañol中国

Prototyp gry Towers - szykuje się survival nie z tej ziemi

Bartłomiej Dramczyk | 15-03-2019 21:00 |

Prototyp gry Towers - szykuje się survival nie z tej ziemiSześć osób w 12 miesięcy zmontowało coś, co już na pierwszy rzut oka wygląda świetnie: świat gry Towers może kojarzyć się z Breath of the Wild, Monster Hunterem, Xenoblade Chronicles lub Harvest Moonem, jednak tym razem nie jest to zabawa przeznaczona dla jednego gracza, a otwarte środowisko do eksploracji, budowania własnych twierdz, obrony i wspólnej walki. Brzmi jak kolejna gra battle royale albo survival? Niestety tak. Zespołowi Dreamlit Entertainment można jednak przyklasnąć za rozmach i styl świata. Nie jest to pierwsza, tak malownicza gra opracowana przez tą ekipę – część z twórców Towers pracowała wcześniej przy olśniewającym wizualnie Hawkenie (z rozgrywką niestety w tym ostatni przypadku było już gorzej).

Zapierające dech w piersi widoki, świetna oprawa graficzna i podróże na plecach stworzeń o monstrualnych rozmiarach. Towers zapowiada się nieźle.

Prototyp gry Towers - szykuje się battle royale nie z tej ziemi [1]

Czterominutowy film jak na razie nie zdradza zbyt wiele na temat zasad rozgrywki w Towers. Struktura świata podpowiada jednak, że będzie to stylizacja fantasy i otoczenie pełne stworzeń o monstrualnych rozmiarach, na które będzie można się wspinać, by wykorzystać je w roli latającego lub poruszającego się po ziemi transportera. Wydobywanie zasobów, hodowla roślin i rozbudowa własnej fortecy również zostały wpisane w mechanikę gry. Podobnie jak w ostatniej części Zeldy, nasz bohater będzie mógł wspinać się na skały lub podróżować za pomocą lotni.

W przeciwieństwie do barwnych pejzaży japońskich gier w Towers pojawiają się również bardziej mroczne tereny, przewidziano również eksplorację pod wodą. Sporą część rozgrywki pochłoną walki – zarówno ze stworzeniami zamieszkującymi świat gry, jak i innymi graczami. Na podstawie krótkiego trailera trudno wnioskować jaki będzie ostateczny kształt Towers, niemniej od strony wizualnej – gra imponuje (z dokładnością do marnie zrealizowanej wody i topornej fizyki). Dreamlit Entertainment wie, jak zrobić dobre, pierwsze wrażenie.

Prototyp gry Towers - szykuje się battle royale nie z tej ziemi [2]

Prototyp gry Towers - szykuje się battle royale nie z tej ziemi [3]

Prototyp gry Towers - szykuje się battle royale nie z tej ziemi [4]

Prototyp gry Towers - szykuje się battle royale nie z tej ziemi [5]

Prototyp gry Towers - szykuje się battle royale nie z tej ziemi [6]

Prototyp gry Towers - szykuje się battle royale nie z tej ziemi [7]

Prototyp gry Towers - szykuje się battle royale nie z tej ziemi [8]

Prototyp gry Towers - szykuje się battle royale nie z tej ziemi [9]

Prototyp gry Towers - szykuje się battle royale nie z tej ziemi [10]

Prototyp gry Towers - szykuje się battle royale nie z tej ziemi [11]

Prototyp gry Towers - szykuje się battle royale nie z tej ziemi [12]

Źródło: Destructoid
Bądź na bieżąco - obserwuj PurePC.pl na Google News
Zgłoś błąd
Liczba komentarzy: 14

Komentarze:

x Wydawca serwisu PurePC.pl informuje, że na swoich stronach www stosuje pliki cookies (tzw. ciasteczka). Kliknij zgadzam się, aby ta informacja nie pojawiała się więcej. Kliknij polityka cookies, aby dowiedzieć się więcej, w tym jak zarządzać plikami cookies za pośrednictwem swojej przeglądarki.