Zgłoś błąd
X
Zanim wyślesz zgłoszenie, upewnij się że przyczyną problemów nie jest dodatek blokujący reklamy.
Błędy w spisie treści artykułu zgłaszaj jako "błąd w TREŚCI".
Typ zgłoszenia
Treść zgłoszenia
Twój email (opcjonalnie)
Nie wypełniaj tego pola
.
Załóż konto
EnglishDeutschукраїнськийFrançaisEspañol中国

Marvel's Spider-Man 2 umożliwi rozgrywkę w 60 klatkach na sekundę na konsoli PlayStation 5

Damian Marusiak | 15-08-2023 20:40 |

Marvel's Spider-Man 2 umożliwi rozgrywkę w 60 klatkach na sekundę na konsoli PlayStation 5Za nieco ponad dwa miesiące do sprzedaży trafi Marvel's Spider-Man 2, będąca (przynajmniej na jakiś dłuższy okres czasu) tytułem ekskluzywnym dla konsoli PlayStation 5. Za produkcję odpowiada studio Insomniac Games, które wcześniej przygotowało grę Ratchet & Clank: Rift Apart. Ostatnia z wymienionych gier oferowała na PlayStation 5 kilka trybów obrazu, w tym Fidelity w 30 klatkach na sekundę (lub 40 FPS-ach, jeśli korzystaliśmy z TV ze złączem HDMI 2.1), Performance RT czy Performance (oba w 60 FPS-ach, ale z różną rozdzielczością). Teraz poznaliśmy szczegóły działania Marvel's Spider-Man 2 na PS5.

Marvel's Spider-Man 2 otrzyma dwa tryby obrazu na konsoli PlayStation 5. Pierwszy zaoferuje rozgrywkę w 4K i 30 klatkach, a drugi w dynamicznie skalowanej rozdzielczości do 4K i w 60 FPS-ach.

Marvel's Spider-Man 2 umożliwi rozgrywkę w 60 klatkach na sekundę na konsoli PlayStation 5 [1]

Marvel's Spider-Man 2 z nowym, fabularnym zwiastunem. PlayStation 5 otrzyma limitowany zestaw z motywem z gry

Poznaliśmy kolejne szczegóły dotyczące działania gry Marvel's Spider-Man 2 na konsoli PlayStation 5. Studio Insomniac Games zaoferuje przynajmniej (mamy nadzieję, że finalnie dojdzie do nich tryb 40 FPS oraz Performance RT) dwa tryby obrazu. Pierwszy - Fidelity - będzie charakteryzować się rozgrywką w natywnej rozdzielczości 4K, z włączonym Ray Tracingiem oraz dodatkowymi efektami graficznymi. Wszystko to przy zachowaniu 30 klatek na sekundę.

Marvel's Spider-Man 2 umożliwi rozgrywkę w 60 klatkach na sekundę na konsoli PlayStation 5 [2]
Marvel's Spider-Man 2 zaoferuje Ray Tracing w trybie Fidelity. Śledzenie promieni zostanie wykorzystane m.in. dla ulepszonych odbić

Marvel's Spider-Man 2 - twórcy prezentują sylwetkę symbionta. Venom nadchodzi jako przerażający główny antagonista.

Drugi tryb - Performance - będzie pozbawiony śledzenia promieni oraz dodatkowych efektów graficznych, zaimplementowanych w trybie Fidelity. Jednocześnie wykorzystane zostanie skalowanie rozdzielczości do 4K. Marvel's Spider-Man 2 w tym trybie będzie jednak oferował płynność na poziomie 60 klatek na sekundę. Gracze otrzymają zatem wybór czy wolą grać w lepszej jakości wizualnej, ale w ograniczonym klatkażem, czy też w nieco uboższej wersji graficznej, ale za to ze znacznie lepszą płynnością. Możemy także liczyć na wzorową implementację HDR, do czego Insomniac Games już nas przyzwyczaiło. Marvel's Spider-Man 2 wykorzysta także w pełni możliwości kontrolera DualSense (wibracje, adaptacyjne triggery) oraz dźwięk Tempest 3D Audio. Gra zadebiutuje na rynku dokładnie 20 października.

Marvel's Spider-Man 2 umożliwi rozgrywkę w 60 klatkach na sekundę na konsoli PlayStation 5 [3]

Źródło: Insider Gaming
Bądź na bieżąco - obserwuj PurePC.pl na Google News
Zgłoś błąd
Liczba komentarzy: 39

Komentarze:

x Wydawca serwisu PurePC.pl informuje, że na swoich stronach www stosuje pliki cookies (tzw. ciasteczka). Kliknij zgadzam się, aby ta informacja nie pojawiała się więcej. Kliknij polityka cookies, aby dowiedzieć się więcej, w tym jak zarządzać plikami cookies za pośrednictwem swojej przeglądarki.