Marvel's Spider-Man 2 umożliwi rozgrywkę w 60 klatkach na sekundę na konsoli PlayStation 5
Za nieco ponad dwa miesiące do sprzedaży trafi Marvel's Spider-Man 2, będąca (przynajmniej na jakiś dłuższy okres czasu) tytułem ekskluzywnym dla konsoli PlayStation 5. Za produkcję odpowiada studio Insomniac Games, które wcześniej przygotowało grę Ratchet & Clank: Rift Apart. Ostatnia z wymienionych gier oferowała na PlayStation 5 kilka trybów obrazu, w tym Fidelity w 30 klatkach na sekundę (lub 40 FPS-ach, jeśli korzystaliśmy z TV ze złączem HDMI 2.1), Performance RT czy Performance (oba w 60 FPS-ach, ale z różną rozdzielczością). Teraz poznaliśmy szczegóły działania Marvel's Spider-Man 2 na PS5.
Marvel's Spider-Man 2 otrzyma dwa tryby obrazu na konsoli PlayStation 5. Pierwszy zaoferuje rozgrywkę w 4K i 30 klatkach, a drugi w dynamicznie skalowanej rozdzielczości do 4K i w 60 FPS-ach.
Marvel's Spider-Man 2 z nowym, fabularnym zwiastunem. PlayStation 5 otrzyma limitowany zestaw z motywem z gry
Poznaliśmy kolejne szczegóły dotyczące działania gry Marvel's Spider-Man 2 na konsoli PlayStation 5. Studio Insomniac Games zaoferuje przynajmniej (mamy nadzieję, że finalnie dojdzie do nich tryb 40 FPS oraz Performance RT) dwa tryby obrazu. Pierwszy - Fidelity - będzie charakteryzować się rozgrywką w natywnej rozdzielczości 4K, z włączonym Ray Tracingiem oraz dodatkowymi efektami graficznymi. Wszystko to przy zachowaniu 30 klatek na sekundę.
Marvel's Spider-Man 2 zaoferuje Ray Tracing w trybie Fidelity. Śledzenie promieni zostanie wykorzystane m.in. dla ulepszonych odbić
Marvel's Spider-Man 2 - twórcy prezentują sylwetkę symbionta. Venom nadchodzi jako przerażający główny antagonista.
Drugi tryb - Performance - będzie pozbawiony śledzenia promieni oraz dodatkowych efektów graficznych, zaimplementowanych w trybie Fidelity. Jednocześnie wykorzystane zostanie skalowanie rozdzielczości do 4K. Marvel's Spider-Man 2 w tym trybie będzie jednak oferował płynność na poziomie 60 klatek na sekundę. Gracze otrzymają zatem wybór czy wolą grać w lepszej jakości wizualnej, ale w ograniczonym klatkażem, czy też w nieco uboższej wersji graficznej, ale za to ze znacznie lepszą płynnością. Możemy także liczyć na wzorową implementację HDR, do czego Insomniac Games już nas przyzwyczaiło. Marvel's Spider-Man 2 wykorzysta także w pełni możliwości kontrolera DualSense (wibracje, adaptacyjne triggery) oraz dźwięk Tempest 3D Audio. Gra zadebiutuje na rynku dokładnie 20 października.
Powiązane publikacje

Ghost of Yōtei - garść informacji o grze twórców Ghost of Tsushima. Nielinearna kampania, historia i inne
3
Klasyka Star Wars wchodzi do GOG Preservation Program, w tym Dark Forces, Battlefront i X-Wing. Wyprzedaż gier z uniwersum
9
The Elder Scrolls IV: Oblivion - Remastered bije rekordy. Zdobył 4 mln graczy w 4 dni. Tak wygląda odrodzenie legendy RPG
124
La Quimera - gra otrzymała kiepskie pierwsze recenzje, po czym została wycofana na kilka godzin przed premierą
32