Zgłoś błąd
X
Zanim wyślesz zgłoszenie, upewnij się że przyczyną problemów nie jest dodatek blokujący reklamy.
Błędy w spisie treści artykułu zgłaszaj jako "błąd w TREŚCI".
Typ zgłoszenia
Treść zgłoszenia
Twój email (opcjonalnie)
Nie wypełniaj tego pola
.
Załóż konto
EnglishDeutschукраїнськийFrançaisEspañol中国

Cyberpunk 2077 - tajemnica problemów technicznych gry rozwiązana? CDPR miało zostać oszukane

Dominik Wiśniewski | 27-06-2022 16:00 |

Cyberpunk 2077 - tajemnica problemów technicznych gry rozwiązana? CDPR miało zostać oszukaneChyba wszyscy pamiętamy okres oczekiwania na Cyberpunka 2077. Nadzieje... Niecierpliwość... Czy CD Projekt RED pobije sukces Wiedźmina 3? I cóż... Wszyscy pamiętamy także rozczarowanie, które nadeszło wraz z premierą. Stan techniczny CP77, mówiąc delikatnie, na kolana nie rzucał. Bugi, glicze i niedociągnięcia graficzne sprawiły, że produkcja ostatecznie dorobiła się niejednego mema. Dziś okazuje się, że za problemy te może odpowiadać nie CDPR, a zewnętrzna firma.

Okazuje się, że za problemy techniczne gry Cyberpunk 2077 może odpowiadać nie CDPR, a zewnętrzna firma - Quantic Lab.

Cyberpunk 2077 - tajemnica problemów technicznych gry rozwiązana? CDPR miało zostać oszukane [1]

Cyberpunk 2077 otrzymał modyfikację zmieniającą biblioteki .DLL z techniki NVIDIA DLSS na konkurencyjny AMD FSR 2.0

Jak donosi prowadzący youtube'owego kanału Upper Echelon Gamers, w jego ręce wpadł 70-stronicowy, poufny raport z firmy Quantic Lab, która miała zadbać o jakość Cyberpunka 2077 (Quality Assurance). Z raportu wynika, że Quantic Lab miało oszukać polskiego producenta. W jaki sposób? Otóż firma rzekomo zapewniła CD Projekt RED, że sprawdzaniem Cyberpunka zajmie się zespół doświadczonych programistów, tak jak miało to miejsce w przypadku sprawdzania Wiedźmina 3. Ostatecznie jednak, nad jakością gry czuwać miał zespół złożony z niedoświadczonych juniorów, którzy w branży pracowali czasem nie dłużej niż pół roku.

Cyberpunk: Edgerunners na oficjalnym zwiastunie. Produkcja Netflix oraz CD Projekt RED pojawi się tuż po wakacjach

Szefowie Quantic Lab mieli dodatkowo ustalić zasadę, zgodnie z którą każdy tester miał informować CDPR o 10 problemach z grą dziennie. W związku z tym twórcy Cyberpunka 2077 zostali dosłownie zalani masą raportów, które - co najgorsze - miały przykryć prawdziwe problemy gry. W powyższym materiale od Upper Echelon Gamers wspomina się też, że latem 2020 roku Quantic Lab powiększył liczbę pracowników z 30 do 60. Co w tym złego? Ano to, że nowy "narybek" składał się w przeważającej części z zupełnych "świeżaków", którzy przed przystąpieniem do pracy przeszli zaledwie kilka tygodni szkolenia. Na koniec, Quantic Lab miał oszukać CDPR także w kwestii tego, ilu ludzi pracuje nad sprawdzaniem jakości gry, stąd pracownicy byli dodatkowo przeciążeni obowiązkami.

Cyberpunk 2077 - tajemnica problemów technicznych gry rozwiązana? CDPR miało zostać oszukane [2]

Źródło: Upper Echelon Gamers
Bądź na bieżąco - obserwuj PurePC.pl na Google News
Zgłoś błąd
Liczba komentarzy: 123

Komentarze:

x Wydawca serwisu PurePC.pl informuje, że na swoich stronach www stosuje pliki cookies (tzw. ciasteczka). Kliknij zgadzam się, aby ta informacja nie pojawiała się więcej. Kliknij polityka cookies, aby dowiedzieć się więcej, w tym jak zarządzać plikami cookies za pośrednictwem swojej przeglądarki.